Sector 1
Vedeți detaliiSector 2
Vedeți detaliiSector 3
Vedeți detaliiSector 4
Vedeți detaliiSector 5
Vedeți detaliiSector 6
Vedeți detaliiEroii cotidieni nu mai poartă capă, poartă de grijă. Poate că nu au puteri supranaturale, dar fac de multe ori eforturi supranaturale pentru binele comun. Și nu, nu pot controla valurile dintr-o singură mișcare, dar unii dintre ei pot controla cea mai importantă resursă a noastră, a tuturor: APA.
Pentru noi toți siguranța este o prioritate. Iar noi, cei de la Apa Nova, ne dorim ca dumneavoastră să vă simțiți cât mai confortabil. De aceea, vă punem la dispoziție mai multe modalități de plată online, cu ajutorul cărora puteți evita o deplasare la ghișeele noastre sau la bancă pentru plata facturilor.
Compania și-a propus să extindă și pe telefoanele mobile și tablete experiența online a consumatorilor prin crearea unui ecosistem digital. Aplicația mobilă și pagina web cu acces unic are același utilizator și parolă, cu beneficii multiple pentru consumatori.
Puțini sunt cei care cunosc întreg procesul prin care este produsă apa potabilă de care se bucură peste 2,2 milioane de locuitori ai capitalei.
Din perspectiva sa de operator de servicii de utilitate publică, Apa Nova a considerat necesar la începutul anului 2018 realizarea unui studiu de percepție.
Povești cu final fericit este campania de conștientizare pe care Apa Nova o lansează în luna iunie, prin intermediul căreia își propune să aducă în atenția bucureștenilor importanța sistemului de canalizare, precum și utilizarea corectă a acestuia.
Eroii cotidieni nu mai poartă capă, poartă de grijă. Poate că nu au puteri supranaturale, dar fac de multe ori eforturi supranaturale pentru binele comun. Și nu, nu pot controla valurile dintr-o singură mișcare, dar unii dintre ei pot controla cea mai importantă resursă a noastră, a tuturor: APA.
Pentru noi toți siguranța este o prioritate. Iar noi, cei de la Apa Nova, ne dorim ca dumneavoastră să vă simțiți cât mai confortabil. De aceea, vă punem la dispoziție mai multe modalități de plată online, cu ajutorul cărora puteți evita o deplasare la ghișeele noastre sau la bancă pentru plata facturilor.
Compania și-a propus să extindă și pe telefoanele mobile și tablete experiența online a consumatorilor prin crearea unui ecosistem digital. Aplicația mobilă și pagina web cu acces unic are același utilizator și parolă, cu beneficii multiple pentru consumatori.
Puțini sunt cei care cunosc întreg procesul prin care este produsă apa potabilă de care se bucură peste 2,2 milioane de locuitori ai capitalei.
Din perspectiva sa de operator de servicii de utilitate publică, Apa Nova a considerat necesar la începutul anului 2018 realizarea unui studiu de percepție.
Povești cu final fericit este campania de conștientizare pe care Apa Nova o lansează în luna iunie, prin intermediul căreia își propune să aducă în atenția bucureștenilor importanța sistemului de canalizare, precum și utilizarea corectă a acestuia.
Procesul de aplicare se poate face în 5 pași simpli, ușor de înțeles. Iată ce aveți de făcut pentru a deveni client Apa Nova:
Pasul 1: Aplicați pentru un aviz de principiu.
Pasul 2: Aplicați pentru un aviz tehnic de branșare sau racordare, respectiv proiect.
Pasul 3: Obținerea avizelor necesare eliberării Autorizației de Construire/Avizul administratorului drumului pentru execuția lucrării.
Pasul 4: Semnați contractul de execuție.
Pasul 5: Semnați contractul de furnizare.
Pentru detalii, vă rugăm accesați materialele de informare. Puteți descărca documentul complet aici.
În cazul în care doriți să consultați lista cerințelor minime de îndeplinit de către un constructor pentru execuția lucrărilor de branșare și/sau racordare, o puteți consulta aici.
Ca să vă putem ajuta, avem nevoie de mai multe detalii despre situația cu care vă confruntați. Spuneți-ne tot printr-un telefon la 021 207 77 77 sau în scris, pe pagina noastră de contact Solicită informații. O echipă de tehnicieni va fi trimisă să verifice instalația și să semnaleze eventualele nereguli înainte de a încheia un contract valabil.
Pentru contractarea serviciilor de furnizare/prestare servicii de alimentare cu apă și/sau canalizare, vă invităm să accesați secțiunea Contractare online și să parcurgeți pașii indicați.
Un consultant Apa Nova va analiza documentele pe care le veți încărca în platforma online și vă v-a contacta în cazul în care vor fi necesare informații sau documente suplimentare.
Ulterior, veți primi pe e-mail contractul editat, spre a fi acceptat.
Serviciul solicitat se consideră contractat, iar varianta originală a contractului poate fi consultată oricând în format electronic.
Acordul de preluare reprezintă documentul emis de Apa Nova Bucureşti, în baza căruia se permite evacuarea apelor uzate în reţelele de canalizare. Puteți consulta documentele necesare obținerii acestuia aici.
Este necesar să încheiați un contract și să obțineți permisul de descărcare ape uzate vidanjate. Depuneți la Apa Nova documentele menționate în acest pliant.
În cazul în care unul dintre cele două documente specifică necesitatea de executare a unei lucrări de redimensionare/extindere/deviere a rețelelor publice de apă și/sau canalizare, este necesar să urmați următorii pași:
Pasul 1: Solicitarea avizului de principiu pentru deviere/extindere/redimensionare
Pasul 2: Solicită emiterea unei teme de proiectare
Pasul 3: Solicită întocmirea proiectului
Pasul 4: Solicită execuția lucrării
Ghidul complet îl regăsiți aici.
În cazul în care doriți să consultați lista cerințelor minime de îndeplinit de către un constructor pentru execuția lucrărilor de extintere, deviere sau redimensionare, o puteți consulta aici.
Serviciul de canalizare se plăteşte de către orice persoană conectată la reţeaua de canalizare, indiferent de modul de alimentare cu apă. Dacă în acest moment deversați ape uzate în reţeaua publică fără să aveți un contract cu Apa Nova, atunci este necesar să ne contactați.
Factura Apa Nova însumează costul apei potabile livrate la dumneavoastră acasă precum și colectarea apei folosite și a apei meteorice. Funcționarea acestor servicii implică, la fel ca în toate industriile și costuri de exploatare, întreținere, dezvoltare, modernizare precum și de protecție a mediului.
Toți acești factori sunt reflectați în tariful lunar al facturii, pentru ca dumneavoastră să beneficiați în continuare de servicii esențiale de calitate.
Facturarea serviciului de canalizare a apei pluviale prestat de către Apa Nova Bucureşti se realizează în conformitate cu HCGMB 820/2018, privind Regulamentul serviciului de alimentare cu apă și de canalizare al Municipiului București, art .74 alin. (d) și (e).
Apa meteorică preluată de canalizare se stabilește în funcție de suprafețele deținute, construite și neconstruite, declarate de utilizatori și de cantitățile specifice de mai jos:
a) Operatori economici – 0,5 metri cubi/metri pătrați/an
b) Domeniul public – 0,3 metri cubi/metri pătrați/an
c) Populație (utilizatori casnici și asociații de proprietari/ locatari) – 0,2 metri cubi/metri pătrați/an
Pentru a veni în sprijinul clienților noștri am împărţit cantitatea anuală de apă pluvială pe fiecare factură, pentru numărul de zile cuprins în perioada de facturare.
Banii colectați din Taxa Municipală pentru Apa Uzată sunt folosiți pentru cofinanțarea proiectului de reabilitare și finalizare a Stației de Epurare a Apelor Uzate Glina, a principalelor colectoare de canalizare și a canalului colector Dâmbovița (Caseta).
Banii sunt colectați în numele și pentru Consiliul General al Municipiului București în baza în baza Hotărârii nr. 399/2023, din partea tuturor persoanelor fizice şi juridice care beneficiază de serviciile de canalizare prestate de Apa Nova Bucureşti.
Apa Nova București este furnizor de apă și canalizare pentru Compania Municipală Termoenergetica Bucureşti S.A. (CMTEB). Prin urmare, Apa Nova facturează atât apa rece furnizată de către companie precum și apa rece pe care CMTEB o folosește pentru prepararea apei calde pe care o trimite către consumatori.
Apa Nova Bucureşti facturează separat pentru consumatorii racordaţi la sistemul CMTEB consumul şi canalizarea apei reci folosite pentru prepararea apei calde menajere.
Pentru informații suplimentare vă rugăm să accesați website-ul companiei CMTEB.
În cazul în care vă aflați temporar în imposibilitatea de a plăti în întregime factura, suntem alături de dumneavoastră și vă oferim posibilitatea eșalonării acesteia printr-un acord de plată. Pentru explicaţii suplimentare, puteți lua oricând legătura cu noi pe pagina Contact - Solicită informații sau la sediul Relații Clienți de luni până vineri între orele 08:00 -17:00.
Dacă reprezentantul Apa Nova poate citi contorul în absența dumneavoastră, valoarea facturii va fi stabilită pe baza consumului real, precizat și în Avizul de trecere lăsat de reprezentant. Dacă acest lucru nu este posibil, estimarea valorii facturii se face pe baza istoricului de consum.
Ulterior, puteți transmite indexul online sau prin apel la 021 207 77 77 sau la *7777 (număr apelabil din reţelele Telekom, Orange şi Vodafone la tariful practicat în aceste reţele).
Atenţie! Pentru a fi luat în calcul la momentul facturării, este obligatoriu ca indexul să fie transmis până la data comunicată de Apa Nova pentru citire.
Pentru noi toți siguranța este o prioritate. Iar noi, Apa Nova, considerăm că siguranța dumneavoastră este și responsabilitatea noastră. Pentru a vă ajuta să evitați deplasările la ghișeele noastre sau la bancă pentru plata facturilor, vă punem la dispoziție mai multe modalități de plată online, simple și eficiente.
Cea mai sigură și simplă metodă este folosirea aplicației Apa Nova Bucureșți, disponibilă atât în Google Play Store cât și în Apple App Store. Cu aplicația noastră, plătiți factura în doar 3 pași și dispuneți de un control complet al consumului și costurilor, din confortul și siguranța casei.
În același timp, pentru a evita sau reduce contactele neesențiale cu alte persoane, puteți alege oricând una dintre metodele alternative de plată de mai jos:
- Online: prin intermediul contului online accesibil din www.apanovabucuresti.ro și prin aplicația mobilă Apa Nova, disponibilă în Google Play Store și Apple App Store;
- Internet Banking/ phone banking: accesând modulul "PLĂȚI FACTURI", în contul BRD-SMCC: RO33BRDE 450S V010 59614500 sau contul BCR: RO24 RNCB 0072 00049145 0001, precizând obligatoriu numărul facturii și codul de client;
- Aplicația "HomeBank" de la ING BANK N.V. acesibilă clienților băncii ING BANK N.V. persoane fizice. Clienții băncii ING BANK N.V., persoane juridice, pot efectua plăți prin sistemul electronic InsideBusiness Payments CEE , în contul curent RO84INGB5001008226448910, titular cont APA NOVA BUCUREȘTI;
- Debit Direct prin ING Bank (pentru clienții care dețin un cont curent în ING Bank);
- ATM-urile (bancomatele) din rețeaua extinsă a BRD;
- În Unitățile BRD la: ROBO BRD cu cardul sau numerar (prin citirea codului de bare de pe factură) sau la ghișeu (plata cu numerar sau ordin de plată, precizând obligatoriu numărul facturii și codul de client);
- În unitățile BCR: în numerar prin scanarea codului de bare de pe factură prin intermediul echipamentelor MFM&APT;
- Prin intermediul Stațiilor de Plată SelfPay din Mega Image, Profi și magazine de cartier, prezentând factura sau pe baza codului de client;
- Prin Serviciul Westaco Express: disponibil în benzinariile OMV - Petrom, pe baza prezentării facturii;
- La punctele de plată Pay Point: prezentând factura sau prin aplicația mobilă de plăți PayPoint;
- Prin decontare automată (DEBIT DIRECT);
- Prin virament bancar: în contul RO33 BRDE 450S V010 5961 4500, deschis la BRD, precizând obligatoriu numărul facturii și codul de client;
- La casieria Apa Nova sau la aparatele de tip Self Services din Centrul de Relații Clienți situat în str. Tunari nr. 60A, clădirea Ștefan cel Mare: achitând cu cardul sau în numerar;
- În Oficiile Poștale: pe baza prezentării facturii;
- Aplicația PAGO: pentru clienții care dețin un cont online;
- Pe site-ul ghișeul.ro, accesând secțiunea "utilități";
- Prin intermediul aplicației mobil Pay Wallet;
- Prin intermediul "un doi Centru de plăți"- încasări cu numerar prin intermediul partenerilor Mobile Distribution sau cu cardul prin intermediul aplicației de mobil disponibilă în Google Play Store, Apple App Store și Huawei App Gallery.
Pentru localizarea partenerilor "un-doi Centru de plăți" puteți accesa https://www.un-doi.ro/magazine/
Atenţie! Apa Nova nu încasează plata facturii în numerar pe teren. De aceea, nu dați bani niciunei persoane care vi-i solicită în numele companiei!
Serviciul de alimentare cu apă este un serviciu local. În fiecare localitate, factorii precum: calitatea surselor de apă utilizate, tratamentele necesare de potabilizare, relieful, numărul de locuitori schimbă tariful apei. În București, tariful apei este unic pentru toți clienții.
Tarifele percepute de Apa Nova Bucureşti, atât pentru serviciul de alimentare cu apă potabilă, cât şi pentru cel de canalizare sunt stabilite în strictă conformitate cu prevederile Contractului de Concesiune şi cu cele ale HG nr. 1019/2000.
Tarifele practicate de Apa Nova Bucureşti sunt verificate şi avizate de Autoritatea Naţională de Reglementare a Serviciilor Publice de Gospodărire Comunală - ANRSC.
Vă asigurăm că toate contoarele instalate de Apa Nova pe branșamentele de apă dețin documente de conformitate metrologică cu o valabilitate de 7 ani.
În situația în care solicitați o verificare suplimentară a contorului, în timpul perioadei de conformitate metrologică, se poate realiza o expertiză metrologică contra cost în cadrul Laboratorului de Metrologie al Apa Nova.
Cheltuielile de verificare, montare şi demontare vor fi suportate de către Operator, dacă solicitarea a fost întemeiată sau de către Utilizator, dacă solicitarea s-a dovedit a fi neîntemeiată.
Este necesar să ne transmiteți o solicitare prin e-mail și să achitați factura emisă în acest sens prin orice mijloace de plată menționate în secțiunea Modalități de plată. Cererea de expertiză metrologică este necesar să fie completată de către titularul de contract/reprezentantul legal.
Contorul montat pe branşamentul de apă este înlocuit la un interval de maxim de șapte ani (conform cerințelor legale) sau în funcție de politica companiei.
La realizarea unor branșamente de apă noi, costul contorului revine utilizatorului, ulterior toate costurile de înlocuire și întreținere revenind societății Apa Nova Bucureşti. În situația în care contorul este deteriorat din cauze ce țin de utilizator (deteriorare, furt, îngheț, intervenții neautorizate etc) costul înlocuirii revine utilizatorului.
Orice intervenție neautorizată va fi tratată conform prevederilor Regulamentului serviciului de alimentare cu apă și de canalizare al Municipiului București, art .77.
După contorizarea la nivel de apartament, se constată uneori diferenţe între suma cantităţilor înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente şi cantităţile înregistrate de contorul de branşament.
Aceste diferenţe pot apărea din cauza:
- diferenţelor de clasă de precizie - contoarele de branşament au clasa de precizie superioară, diferită de repartitoarele de costuri din apartamente (excepție făcând contoarele montate în condominii de către Apa Nova);
- pierderilor de apă înainte de repartitoarele de costuri din apartament - în funcţie de locul de montare, practica demonstrează că, prin cumulare, pierderile de apă pe instalaţiile interioare pot să fie semnificative, fără a fi înregistrate de repartitoarele de costuri din apartamente. Ele pot fi cauzate de avarii ale sistemului interior de distribuţie sau de instalaţii neetanşe.
- punctelor de consum necontorizate în imobil - sunt frecvente cazurile în care în imobil există puncte de consum necontorizate: robinete în spălătorii, la ghenele de gunoi sau în subsolurile blocurilor. Aceste robinete, dacă sunt folosite pentru umplerea butoaielor de murături, udat grădina din faţa blocului sau pur şi simplu curg în voie pentru că nu deranjează pe nimeni, reprezintă o mare sursă generatoare de consumuri.
- poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament - dacă nu se respectă cu stricteţe poziţia de montare a repartitoarelor de costuri din apartament indicată de producător (de regulă, orizontal), la o deviere cât de mică a poziţiei de montare, acestea înregistrează greşit.
- necorelarea momentelor de citire - decalajul calendaristic dintre data citirii contorului de branşament şi data citirii repartitoarelor de costuri din apartament determină şi ele aceste diferenţe.
Repartitoarele de costuri din apartament au rol orientativ de consum în interiorul imobilelor. Modul de repartizare a consumului/ cheltuielilor în interiorul imobilului este responsabilitatea exclusivă a Asociaţiei de proprietari/locatari.
Pentru a reduce diferenţele dintre înregistrarea contorului de branşament şi suma înregistrărilor repartitoarelor de costuri din apartamente, vă recomandăm:
- repararea şi întreţinerea tuturor instalaţiillor interioare (inclusiv cele din subsolul blocului) în vederea eliminării pierderilor;
- montarea repartitoarelor de costuri în afara apartamentelor conform prevederilor legale şi prescrierii tehnice de montaj, pe scara blocului, pentru a putea fi corect supravegheate;
- citirea repartitoarelor de costuri în funcţie de data planificării pentru citirea contorului de branşament;
- depistarea consumului fraudulos;
- contorizarea tuturor surselor de apă din apartamente.
Apa de la robinet este sigură datorită controlului continuu a indicatorilor fizico-chimici și bacteriologici. Apa de la robinet este de cca. 700 de ori mai ieftină decât aceeași cantitate de apă îmbuteliată, respectiv de 0,5 litri.
Apa de la robinet nu poluează mediul. Sute de miliarde de sticle din plastic sunt utilizate anual pentru ambalarea apei. Aceste imense cantităţi de PET-uri devin repede deşeuri şi numai 16% sunt reciclate. Restul de 84% poluează natura, fiind atât de puţin biodegradabile încât dispar abia după sute de ani. Totodată, pentru producerea şi comercializarea unui litru de apă îmbuteliată se consumă 3 litri de petrol.
Dacă nu ați mai pornit robinetul pentru o perioadă mai lungă (zile, săptămâni) prima apă care va curge este cea care a stagnat pe instalaţie.
De fiecare dată când constatați o deteriorare a aspectului apei de la robinetul dumneavoastră, vă sfătuim:
• să lăsați apa să curgă pentru câteva secunde;
• să vă informați dacă apa nu a fost oprită pentru intervenţii;
• să verificați dacă şi vecinii au aceeaşi problemă.
Vă rugăm sesizați orice neregulă care are legătură cu calitatea apei reci la:
Call Center Apa Nova Bucureşti 021 207 77 77 sau la *7777 (număr apelabil din reţelele Telekom, Orange şi Vodafone la tariful practicat în aceste reţele) sau prin formularul dedicat.
Mirosul mai puternic de clor poate apărea în cazul unor temperaturi extreme (mari sau mici), precum şi atunci când, pentru a asigura siguranţa microbiologică (bacteriologică) a apei distribuite, se impune creșterea concentrației de dezinfectant către limita superioară a cantităţii maxim admise. Măsura este luată exclusiv în scopul protejării sănătăţii dumneavoastră.
Clorul este o substanţă volatilă. Pentru a atenua gustul prea pronunțat al apei, o puteți lăsa într-un recipient sau vas descoperit înainte de a o bea. Dacă se poate, chiar la frigider, dar nu mai mult de 24 de ore. Temperatura scăzută va disipa gustul. Sau, o puteți servi cu cuburi de gheaţă. De asemenea, câteva picături de lămâie sau o frunză de mentă vor face ca gustul de clor să dispară.
Atunci când apa vine cu presiune mai mare pe rețeaua de distribuție, se poate întâmpla să se desprindă microparticule de fier care să ducă la colorarea apei de la robinet. Cu toate că acestea nu prezintă un pericol pentru sănătate, vă recomandăm să așteptați până când apa revine la aspectul normal.
Vă rugăm anunțați orice nereguli privind calitatea apei reci la Call Center: 021 207 77 77 sau la *7777 sau folosind formularul Solicită informații.
Supravegherea apei potabile se bazează pe proceduri tehnice riguroase și instrumente de control performante. O facem fără oprire atât în uzinele de producere a apei potabile, cât și în rezervoarele de apă și pe rețeaua de distribuție. În plus, dublăm totul cu analize de laborator. Laboratoarele noastre sunt certificate de RENAR (Asociaţia Reţelei Naţionale de Acreditare din România - http://www.renar.ro), au personal calificat în domeniile chimia şi microbiologia apei și sunt dotate cu echipamente performante ce permit analiza cu rezultate garantate pentru toți indicatorii de calitate.
Puteți urmări buletinele de analiză a apei prelevată din 55 de puncte de prelevare de pe întregul teritoriu al Municipiului Bucureşti. Aceste buletine pot fi accesate mai jos.
Întreruperea temporară a apei, ca urmare a unor lucrări planificate pe rețelele de apă, este comunicată pe site, la secțiunea Lucrări de modernizare și de intervenție.
În situația în care intervin incidente neprevăzute pe rețelele de apă, care necesită întreruperea temporară a apei, Apa Nova București comunică acest lucru, prin SMS, titularului de contract.
Dacă observaţi vreo problemă în furnizarea cu apă rece, ne-o puteţi comunica telefonic la 021 207 77 77 sau la *7777 (număr apelabil din reţelele Telekom, Orange și Vodafone la tariful practicat în aceste reţele) sau completând formularul Solicită informații.
Contul dumneavoastră vine cu funcții care vă vor ajuta să rezolvați rapid multe dintre lucrurile din relația cu Apa Nova București. În funcție de tipul de contract pe care îl aveți, veți putea să:
• transmiteți indexul și să plătiți facturi online;
• consultați informații legate de contractul de furnizare și prestare a serviciilor cu apă și / sau canalizare;
• vizualizați facturile, precum și evoluția consumului dumneavoastră de apă.
Contul online poate fi creat în secțiunea „Contul meu”, accesând butonul „Creează cont nou” astfel:
- de către clienții Apa Nova București, fie de către reprezentanții legali ai acestora (în cazul Asociațiilor de Proprietari, Agenților Economici și Instituțiilor Publice). Datele solicitate la crearea contului online sunt: cod client, număr contract, număr factură, numele, prenumele, e-mail și parola.
- de către utilizatorii de servicii Apa Nova București, cu acces limitat la meniul contului online. Datele solicitate la crearea contului online sunt: adresă, nume, prenume, e-mail și parola.
Urmați paşii pentru crearea contului online menţionaţi mai sus. Aveți posibilitatea introducerii mai multor coduri de client accesând butonul « Adăugați alt cod de client ».
Dacă v-ați creat deja un cont online pentru un singur cod de client, puteți adăuga ulterior şi alte coduri direct din spaţiul dumneavoastră online. După lansarea solicitării veți primi pe e-mail un nou status cu codurile de client aferente contului dumneavoastră.
Precizăm că serviciul de cont online se poate activa pentru o singură adresă de e-mail la care se pot adăuga mai multe coduri de clienţi.
Relația contractuală între Apa Nova și client se realizează cu o singură persoană (titular de contract, reprezentant legal). Un reprezentant poate crea un cont care să cuprindă mai multe coduri de client.
Înainte de toate, asigurați-vă că ați scris corect parola de accesare a contului online şi adresa de e-mail.
Dacă ați uitat parola, transmiteți o solicitare pentru resetarea parolei direct de pe site, accesând butonul din stânga, sus «Am uitat parola». Introduceți adresa dumneavoastră de e-mail (utilizată la crearea contului online) şi apăsați butonul «Continuă». Veți primi ulterior un nou mesaj, cu un link pe care va trebui să îl accesați și în urma căruia vă veți putea seta o parolă nouă. Accesați contul dumneavoastră online cu noua parolă generată de sistem.
Codul de client pe care îl doriți ataşat contului dumneavoastră online este deja introdus în alt cont online. Dacă doriți ataşarea codului de client în contul dumneavoastră online, este necesară prezentarea dovezii că sunteți titularul de contract, persoana împuternicită sau reprezentantul legal. Prezentarea dovezii se poate face fizic, la Centrul de Relații Clienți sau prin formularul de contact din secțiunea contact.
Contul online se creează în baza unei adrese de e-mail valide. În cazul modificării adresei dumneavoastră de e-mail este necesară transmiterea unei solicitări prin formularul de contact Solicită informații (aceasta implică ștergerea contului online şi activarea unui alt cont online în baza noii adrese de e-mail) şi lansarea unei noi cereri de creare a contului.
În cazul în care nu sunteți titular de contract/reprezentant legal este necesară transmiterea unei împuterniciri de administrare a contului nou creat.
Monitorizăm calitatea apei potabile distribuită și prelevăm probe de apă din 55 de puncte fixe pentru Municipiul București (acoperă întreg orașul), efectuând anual peste 6.000 de analize de laborator, prin care sunt monitorizați peste 130.000 parametri de calitate ai apei potabile.
Accesați buletinul de analiză a apei din sectorul în care locuiți.
Puteți vedea oricând rapoarte detaliate despre calitatea apei uzate. Introduceți adresa și accesați buletinul de analiză a apei uzate!
Rapoartele de Încercare publicate au titlu informativ.
Monitorizăm calitatea apei potabile distribuită la cișmelele publice de pe raza Municipiul București.
Puteți vizualiza harta cu toate cișmelele aflate în administrarea societății noastre, precum și buletinul de analiză a apei din fiecare zonă de interes.
Factura dumneavoastră Apa Nova și costul serviciilor noastre, explicate limpede.
Vă punem la dispoziţie o serie de formulare şi de documente ce includ informaţii relevante despre serviciile oferite.
Acestea pot fi transmise la adresa de e-mail [email protected] însoțite de solicitarea dumneavoastră explicită. Un consultant se va ocupa de soluționarea cererii dumneavoastră.
Cea mai simplă și sigură metodă este folosirea aplicației Apa Nova București, disponibilă atât pe Google Play, cât și pe App Store. Cu aplicația noastră, plătiți factura în doar 3 pași, dispuneți de un control complet al consumului și costurilor dumneavoastră și beneficiați de multe alte funcționalități.
© 2024 Apa Nova București S.A. - Toate drepturile rezervate
Sediul social: str. Tunari, nr. 60A, clădirea Ștefan cel Mare, etajele 6-9, sector 2, București, România
Registrul Comerțului: J40/9006/1999
Cod înregistrare fiscală: RO12276949