• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Notã de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal aplicabilă în procesul de contractare online a serviciilor Apa Nova București S.A.

versiune aplicabilă începând cu luna iulie, 2023 

Această notă de informare aplicabilă în procesul de contractare online a serviciilor furnizate/prestate de Apa Nova București S.A. (document denumit în continuare „Nota”) are ca scop informarea Persoanelor Vizate și a altor persoane interesate cu privire la prelucrările de date pe care Apa Nova București S.A. le realizează atunci când Persoana Vizată parcurge procesul de contractare online prin intermediul platformei special dedicate în acest sens https://contractare.apanovabucuresti.ro Platforma de contractare online este gestionată cu ajutorul partenerului nostru comercial Fintech OS SRL (cu sediul în Şos. Pipera 46D-46E-48, Et:2, OREGON PARK, Clădirea C, sector 2 Bucureşti, CUI 38120136; J40/14655/2017) care acționează ca și persoană împuternicită în relația cu Apa Nova București S.A.

În relațiile cu consumatorii, procesul de contractare online este reglementat conform legislației specifice, respectiv O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii. În ceea ce privește contractarea online de către persoanele juridice, pentru încheierea valabilă a unui contract la distanță este necesară aplicarea semnăturii digitale, serviciu oferit de partenerul nostru comercial Certsign SA, cu sediul în Șos. Olteniței, nr. 107A, Sector 4, București, România, Număr Registrul Comerțului: J40/484/2006, Cod de înregistrare fiscală: RO18288250. Acest partener acționează ca și operator de date în relația cu Persoanele Vizate - reprezentanți ai persoanelor juridice. Nota de informare aplicabilă acestor prelucrări poate fi consultată accesând următorul link https://www.certsign.ro/ro/nota-de-informare-gdpr-pentru-servicii-de-incredere/, urmând a fi pusă la dispoziția Persoanelor Vizate și în momentul aplicării semnăturii digitale în procesul de contractare online.

Vă precizăm că în situația în care procesul de contractare online se finalizează cu încheierea contractului de furnizare/prestare servicii între client și Apa Nova București S.A., prelucrarea datelor cu caracter personal în procesul de furnizare/prestare a serviciilor este subiectul unei Note de informare distincte, care este adusă la cunoștința clienților în mod transparent după cum urmează:

- La momentul finalizării contractului, prin furnizarea acestui document către Persoana Vizată, - Pe website-ul Apa Nova București S.A., secțiunea Termeni și Condiții.

1. CINE SUNTEM NOI? 

Operatorul Datelor dumneavoastră cu caracter personal este APA NOVA BUCUREȘTI S.A., cu sediul în BUCUREȘTI, str. TUNARI nr. 60A, Clădirea Ștefan Cel Mare, etajele 6-9, sectorul 2, cod poștal 020528, având Identificator Unic la nivel European (EUID): OONRC.J40/9006/1999, înmatriculată la Registrul Comerţului cu nr. J40/9006/1999, cod unic de înregistrare 12276949, cod de înregistrare fiscalã RO12276949, cod IBAN RO33BRDE450SV01059614500, deschis la BRD-SMCC.

Centrul de Relații Clienți este situat în BUCUREȘTI, str. TUNARI nr. 60A, Clădirea Ștefan Cel Mare, parter, sectorul 2.

ANB este operatorul serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare în Municipiul București (denumit în cele ce urmează „Serviciul Public”), în baza Contractului de Concesiune nr. 1329/29.03.2000, având ca obiect concesiunea serviciilor publice de alimentare cu apã şi de canalizare în Municipiul Bucureşti, încheiat între Municipiul Bucureşti - în calitate de Concedent şi Apa Nova Bucureşti S.A. - în calitate de Concesionar al serviciului public de apã şi canalizare în Municipiul Bucureşti (denumit în cele ce urmează „Contractul de Concesiune”), intrat în vigoare la data de 17 noiembrie 2000. Prin Contractul de Concesiune, Municipiul București - reprezentat prin C.G.M.B., în calitate de Concedent, a acordat ANB, în calitate de Concesionar, „dreptul exclusiv de furnizare a serviciilor de alimentare cu apã şi de canalizare prin care Concesionarul este desemnat, în schimbul plãţii Redevenţei, sã administreze, sã exploateze, sã întreţinã, sã modernizeze, sã înnoiasca şi sã extindã, acolo unde este cazul, toate serviciile publice şi bunurile concesionate, exclusiv pe riscul sãu, în schimbul plãţii fãcute de cãtre Clienţi cãtre acesta, sub rezerva şi în conformitate cu prevederile prezentului Contract”.

În virtutea calității sale, ANB are o serie de obligații față de Concedent (Municipiul București) și diverse autorități publice (cum ar fi, dar fără a se limita la: Autoritatea Municipală de Reglementare a

Serviciilor Publice – A.M.R.S.P., Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilități Publice – A.N.R.S.C., autoritățile fiscale competente) ce decurg din Contractul de Concesiune și/ sau din legislația specifică aplicabilă, a căror îndeplinire poate implica divulgarea Datelor cu caracter personal ale clienților (cum ar fi, dar fără a se limita la, nume, prenume, cod client, adresă, date privind locul de consum, telefon, adresă e-mail, evoluție index, informații privind interacțiunea cu ANB).

2. CINE SUNTEȚI DUMNEAVOASTRĂ? IDENTIFICAREA PERSOANEI VIZATE?
 2.1 Suntem obligați să identificăm în mod corect clienții noștri în scopul evitării unor fraude dar și pentru a avea o bază de date corectă. De aceea, în procesul de contractare online este necesar să ne furnizați anumite documente care să facă dovada identității dumneavoastră, în funcție de calitatea dumneavoastră: 

a) Sunteți proprietar unic al locului de consum - în această situație identificarea dumneavoastră se va realiza doar prin intermediul actului dumneavoastră de identitate. 

Atunci când sunt mai mulți proprietari în locația respectivă (imobil deținut în coproprietate), este necesar să ne furnizați și acordul coproprietarilor din imobil privind încheierea unui contract de furnizare între Noi și dumneavoastră. Acordul coproprietarilor va fi dat prin declarația de coproprietar pe care o puteți regasi pe www.apanovabucuresti.ro 

b) Sunteți o persoană fizică împuternicită de către proprietarul imobilului - în această situație, în scopul identificării corecte, este necesar atât actul dumneavoastră de identitate cât și un mandat de la titular. Recomandăm să utilizați modelul propus de noi însă este acceptat orice alt document care conține elementele necesare cuprinse în modelul de mandat.

c) Sunteți administratorul unei asociații de proprietari - în această situație, în scopul identificării corecte, este necesar atât actul dumneavoastră de identitate cât și o împuternicire din partea asociației de proprietari. Recomandăm să utilizați modelul propus de noi însă este acceptat orice alt document care conține elementele necesare cuprinse în modelul de împuternicire.

d) Sunteți reprezentantul legal sau convențional al unei persoane juridice sau a unei instituții / autorități - în această situație, în scopul identificării corecte, este necesar atât actul dumneavoastră de identitate cât și un document privind calitatea dumneavoastră. Vă informăm, totodată, că pentru încheierea valabilă a unui contract la distanță cu persoanele juridice/instituții/autorități, este necesară aplicarea unei semnături digitale pe contract. Acest serviciu este furnizat de partenerul nostru contractual CertSign care acționează ca operator în relația cu datele prelucrate pentru furnizarea serviciului de semnătură digitală.

2.2 În plus față de furnizarea acestor date și documente, procesul de identificare implică și furnizarea datelor dumneavoastră de contact: email și număr de telefon - date care vor fi confirmate prin procesul de OTP (one-time-password). Aceste date sunt necesare pentru comunicarea cu dumneavoastră pe tot parcursul procesului de contractare online, dar și pe parcursul derulării contractului de furnizare pe care urmează să îl încheiați la distanță.

3. CE DATE PRELUCRĂM, ÎN CE SCOPURI ȘI ÎN CE TEMEI? 

3.1 Scopurile prelucrării. Colectăm și prelucrăm date cu caracter personal în procesul de contractare online în următoarele scopuri:

a) Realizării de verificări în etapa precontractuală (identitatea persoanei, a datelor de contact furnizate, a titlului asupra imobilului);

b) Evitarea fraudelor și securitatea platformei informatice;

c) Încheierea unui contract la distanță conform cerințelor impuse de legislația în vigoare;
d) Apărarea intereselor noastre în caz de litigii sau plângeri/sesizări;

e) Gestionarea activității Departamentului Relații Clienți.

3.2. Tipurile de date și temeiul prelucrării

Tipuri de dateTemeiul prelucrării

Date de identificare și date care atestă calitatea

Art. 6 lit b) GDPR - prelucrarea este

persoanei vizate - în funcție de tipul clientului.

necesară pentru executarea unui contract la

Aceste date au fost precizate la art. 2 de mai sus

care persoana vizată este parte sau pentru a

și includ: nume, prenume, CNP, adresa locului de

face demersuri la cererea persoanei vizate

consum, număr de telefon, adresa de email,

înainte de încheierea unui contract;

mandatul reprezentanților

Date care atestă titlul asupra imobilului unde se

Art. 6 lit b) GDPR - prelucrarea este

dorește contractarea, ca de exemplu: contractul

necesară pentru executarea unui contract la

de închiriere sau actul de proprietate, mandatul de

care persoana vizată este parte sau pentru a

reprezentare

face demersuri la cererea persoanei vizate

înainte de încheierea unui contract;

Semnătura digitală a reprezentantului

Art. 6 lit b) GDPR - prelucrarea este

persoanei juridice. În vederea încheierii valabile a

necesară pentru executarea unui contract la

unui contract la distanță cu persoanele juridice,

care persoana vizată este parte sau pentru a

este necesară aplicarea unei semnături digitale.

face demersuri la cererea persoanei vizate

Acest serviciu este furnizat de partenerul nostru

înainte de încheierea unui contract;

contractual CertSign care acționează ca operator

în relația cu datele prelucrate pentru furnizarea

serviciului de semnătură digitală.

Copia actului de identitate - este solicitată pentru

Art. 6 lit a) GDPR - persoana vizată și-a dat

verificarea identității persoanei și evitarea unor

consimțământul pentru prelucrarea datelor

eventuale fraude. Documentul este șters din

sale cu caracter personal pentru unul sau

sistemele noastre de evidență, la scurt timp după

mai multe scopuri specifice,

realizarea procesului de verificare.

Date legate de plăți - Dacă există facturi restante

Art. 6 lit f) GDPR - prelucrarea este

pentru imobilul în care se dorește contractarea și

necesară în scopul intereselor legitime

care este valoarea acestora.

urmărite de operator sau de o parte terță, cu

excepția cazului în care prevalează

interesele sau drepturile și libertățile

fundamentale ale persoanei vizate,

Date Profesionale ale reprezentanților

Art. 6 lit b) GDPR - prelucrarea este

persoanelor juridice (ex. funcția)

necesară pentru executarea unui contract la

care persoana vizată este parte sau pentru a

face demersuri la cererea persoanei vizate

înainte de încheierea unui contract;

Preferințele dumneavoastră de comunicare -

Art. 6 lit f) GDPR - prelucrarea este

puteți opta, în procesul de contractare, ce tipuri de

necesară în scopul intereselor legitime

comunicări doriți sa primiți de la noi

urmărite de operator sau de o parte terță, cu

excepția cazului în care prevalează

interesele sau drepturile și libertățile

fundamentale ale persoanei vizate,

Logg-urile din platforma de contractare Art. 6 lit f) GDPR - prelucrarea este necesară în scopul intereselor legitime

urmărite de operator sau de o parte terță, cu

excepția cazului în care prevalează

interesele sau drepturile și libertățile

fundamentale ale persoanei vizate.

Platforma noastră de contractare online conține și o serie de Cookies și tehnologii similare, de aceea vom prelucra și datele colectate de aceste Cookie-uri. În afară de Cookie-urile strict necesare, colectarea celorlalte Cookie-uri se va face doar cu consimțământul dumneavoastră. Detalii despre Cookies pe platforma de contractare online găsiți pe pagina dedicată Cookies și în bara de Cookies. 

4. DE UNDE AVEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ? 

4.1 Direct de la dumneavoastră, deoarece procesul de contractare online implică inițierea procesului de către persoana vizată sau o persoană împuternicită de persoana vizată.

4.2 Indirect, atunci când obținem date despre dumneavoastră:

- din consultarea unor baze de date publice (ex. Registrul Comerţului);

- de la autorități sau instituții publice;

- din consultarea bazei noastre de date interne.

5. CE DREPTURI AVEȚI ȘI CUM LE PUTEȚI EXERCITA? 

5.1 Cum vă puteți exercita drepturile. Biroul Ofițerului de Protecție a Datelor. Autoritatea pentru Protecția Datelor (ANSPDCP)

După cum veți vedea mai jos, anumite drepturi pot fi exercitate extrem de simplu (ex. Dreptul de a vă opune prelucrărilor de date prin tehnologiile de tip cookies) însã pentru celelalte situații în care doriți să vă exercitați drepturile, vă rugăm să depuneţi o cerere scrisă, datată și semnată de către dumneavoastră la adresa de corespondență: Strada Tunari nr. 60A, Clădirea Ștefan cel Mare, etajele 6-9, Sector 2, București, România - Registratură Generală. Recomandarea noastră este să utilizați formularul tipizat pe care îl puteți accesa pe https://www.apanovabucuresti.ro/termeni-si-conditii.

De asemenea, puteți contacta și biroul Ofițerului de Protecție a Datelor, prin transmiterea unui e-mail la adresa de e-mail: [email protected].

Atunci când primim o solicitare de la dumneavoastră, facem toate eforturile pentru a o trata cu prioritate și în sensul solicitat de persoana vizată, însă dacă veți fi nemulțumit de răspunsul nostru și soluția oferită, puteți contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP), ale cărei date de contact le puteți găsi pe www.dataprotection.ro.
● Canale de exercitare a drepturilor

1. Pentru prelucrările bazate pe consimțământ și anumite prelucrări bazate pe interesul nostru legitim - accesați secțiunea Preferințe de Comunicare / Prelucrarea datelor din Contul Online și veți putea schimba preferințele și metoda de comunicare dintr-un singur click. Implementarea tehnică a noilor dumneavoastră opțiuni poate dura până la 24 de ore lucrătoare.

2. Solicitare scrisă la adresa de corespondență: Strada Tunari nr. 60A, Clădirea Ștefan cel Mare, etajele 6-9, Sector 2, București, România - Registratură Generală Apa Nova București S.A. sau pe adresa de e-mail [email protected].

3. DPO - trimiteți un e-mail direct către Responsabilul cu Protecția Datelor la adresa de e-mail: [email protected].

Termenul de răspuns. Intenția noastră este să vă răspundem cu prioritate cererilor dumneavoastră, cu respectarea termenului legal de răspuns de 30 de zile calendaristice. În cazul în care cererea dumneavoastră implică analize complexe sau obținerea de informații suplimentare sau dacă ați formulat mai multe solicitări în cuprinsul unei singure cereri, vă vom răspunde în maximum două luni, cu notificarea dumneavoastră prealabilă.

Recomandări privind transmiterea cererilor.

1. Atunci când depuneți o cerere online, vă rugăm să transmiteți solicitarea de pe adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o în procesul de contractare online.

2. Atunci când depuneți o cerere în format fizic, ex. la Registratura ANB, vă rugăm includeți suficiente date care să conducă la identificarea dumneavoastră corectă.

3. Vă rugăm să vă ne oferiți informații cu privire la motivele care conduc la depunerea unei astfel de cereri, eventual și documente justificative atunci când este cazul. Această recomandare nu este aplicabilă atunci când prelucrările de date se bazează pe consimțământ sau depuneți o cerere de acces.

4. Este posibil ca după primirea unei cereri din partea dumneavoastră să vă contactăm pentru clarificarea unor aspecte sau informații cuprinse în cerere. Acest lucru ne va ajuta să vă

transmitem un răspuns într-un timp mai scurt dar și să înțelegem corect aspectele cuprinse în cerere.

Taxe. ANB nu percepe costuri sau onorarii pentru a vă răspunde la cererile de exercitare a drepturilor. Ne rezervăm însă dreptul de a percepe o taxă rezonabilă atunci când cererea dumneavoastră este repetitivă sau excesivă.

5.2 Drepturile dumneavoastră

● Dreptul de a fi informat corect și complet

În vederea informării Persoanelor vizate cu privire la prelucrarea datelor lor, ANB va face toate demersurile posibile și rezonabile pentru aducerea la cunoștința dumneavoastră a prezentei Note de informare conform art. 13 și 14 din GDPR (după cum este cazul). Printre metodele de informare enumerăm următoarele:

a) afișarea acestei Note de informare anterior începerii procesului de contractare online. Persoana Vizată trebuie să parcurgă acest document înainte de a iniția procesul de contractare; b) publicarea acestei Note de informare pe site-ul ANB, la secțiunea Termeni și Condiții; c) informarea Persoanelor Vizate, pe parcursul derulării procesului de contractare online, cu privire la scopurile colectării unor date și/sau destinatarii datelor lor.

● Dreptul de acces

Acest drept reprezintă dreptul de a primi de la ANB confirmarea că vi se prelucrează sau nu datele cu caracter personal, precum și accesul la o serie de informații, cum ar fi, dar fără a se limita la, categoriile de date cu caracter personal vizate, scopul prelucrării, perioada pentru care se preconizează că vor fi stocate datele cu caracter personal sau criteriile utilizate pentru stabilirea perioadei.

● Dreptul la rectificare

Acest drept reprezintă dreptul de a solicita corectarea, fără întârziere nejustificată, a inexactităților sau a datelor care nu mai sunt actuale, precum și dreptul de a obține completarea datelor cu caracter personal care sunt incomplete. Acest drept este asociat nu numai unei obligații în sarcina ANB cât și a unei obligații a dumneavoastră, aceea de a ne informa cu prioritate atunci când intervin modificări în datele dumneavoastră sau în datele existente în contractul cu ANB (ca de exemplu, schimbarea titularului, a adresei de corespondenţă, a numărului de persoane din imobil sau a suprafeţei imobilului).

În scopul finalizării procesului de contractare online, Persoana vizată va primi pe email documentele care compun contractul, conform informațiilor furnizate în pașii anteriori. Avem rugămintea să verificați aceste date și, în cazul în care identificați inadvertențe, să ne solicitați de urgență corectarea acestora.

● Dreptul la ștergerea datelor dumneavoastră cu caracter personal. Politica de retenție ANB

Aveți dreptul de a ne solicita să ștergem datele cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dumneavoastră, în anumite circumstanțe. Acest drept mai este cunoscut și ca „dreptul de a fi uitat” și, de regulă, se aplică numai în anumite condiții, cum ar fi în cazul în care datele personale nu mai sunt necesare în scopul pentru care au fost colectate inițial.

Vă asigurăm că ANB a implementat o Politică de Retenție a datelor aplicabilă la nivelul tuturor activităților de prelucrare și a sistemelor în care existã date. Politica de retenție este cunoscută de personalul ANB și impune aplicarea unor termene stricte de păstrare a datelor cât și implementarea unui set de măsuri cu privire la minimizarea accesului la datele cu caracter personal.

În mod uzual, ANB păstreazã datele dumneavoastră colectate în procesul de contractare online după cum urmează:

a) Dacă procesul de contractare este finalizat, vom păstra datele colectate pe durata executării relației contractuale cu dumneavoastră, la care se adaugă o perioadă rezonabilă (de exemplu, termenul de prescripție de 3 ani), în funcție de datele și scopurile pentru care sunt prelucrate;

b) Dacă procesul de contractare nu este finalizat (ex. Este întrerupt din motive tehnice sau contractul nu este acceptat de dumneavoastră), vom păstra documentele colectate în procesul de contractare doar timp de 45 de zile de la data inițierii procesului.

c) Actele de identitate furnizate în scopul identificarii persoanelor și evitarii fraudelor - sunt păstrate pe o durata de 6 luni de la colectare.

d) Pe durata existenței unui litigiu/ dispute / investigații / proceduri de punere în executare şi de executare a unei hotãrâri judecãtoreşti sau a altor titluri executorii (de exemplu, facturile fiscale emise pentru Serviciile de apã/canalizare), la care se adaugă o perioadă rezonabilă (exemplu, termenul de prescripție de 3 ani), în funcție de datele și scopurile pentru care sunt prelucrate;.

● Dreptul de a vă opune prelucrării

Dreptul de opoziție vă dă posibilitatea ca, în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația dumneavoastră particulară, să vă opuneți ca datele dumneavoastră cu caracter personal să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există motive legitime și imperioase care să justifice prelucrarea și care prevalează asupra intereselor, drepturilor și libertăților dumneavoastră sau în cazul în care scopul este constatarea, exercitarea și apărarea unui drept în instanță.

În mod concret:

a) vă puteți opune tuturor prelucrărilor de date bazate pe consimțământ, în orice moment. În mod uzual, prelucrările de date bazate pe consimțământ sunt cele care vizează anumite activități de marketing și publicitate (de exemplu, prin apel la serviciul Relații cu Clienții sau transmiterea unui solicitări scrise), prelucrări de date ca urmare a utilizării unor tehnologii de tip cookies non-esențiale (detalii în Politica de cookies accesibilă pe https://www.apanovabucuresti.ro/politica-cookies). Opoziția dumneavoastră de prelucrare a datelor va atrage încetarea prelucrării. În unele cazuri, din motive operaționale, modificarea preferințelor se va realiza într-un termen rezonabil, comunicat către dumneavoastră.

b) puteți obiecta la prelucrările de date realizate în temeiul interesului legitim al ANB, în funcție de situația dumneavoastră concretă. După analizarea cererii dumneavoastră vom decide dacă interesul nostru legitim prevalează față de interesele și libertățile dumneavoastră și vă vom informa în acest sens.

● Dreptul de a nu fi supus unui proces decizional individual automatizat Acest drept reprezintă dreptul dumneavoastră de a nu face obiectul unei decizii sau măsuri luate exclusiv pe baza unei prelucrări automate, de natură a produce efecte juridice care privesc persoana dumneavoastră sau vă afectează în mod similar într-o măsură semnificativă.

6. DESTINATARII DATELOR DUMNEAVOASTRĂ 

Destinatarii datelor dumneavoastră sunt împuterniciții ANB, operatorii independenți sau asociați cu care colaborăm în baza unor acorduri scrise. Categoriile de destinatari sunt următoarele:
● Partenerii din domeniul IT&C, cu care contractăm servicii pentru gestionarea serviciului informatic și de securitate al ANB;

● Partenerul nostru comercial FintechOS care gestionează platforma IT dedicată contractării online;

● Partenerul nostru comercial Certsign care furnizează serviciul de semnătură digitală pentru încheierea valabilă a contractelor la distanță cu persoanele juridice;

● Operatorii de comunicații electronice și integratorul de servicii, pentru transmiterea notificărilor prin SMS / e-mail către dumneavoastră;

● Autoritățile și instituțiile publice, instanțele de judecată;

● Consultanții terți (de ex. avocați externi, executori judecãtoreşti, mediatori, auditori, experți tehnici judiciari), în cazurile în care îi implicăm în litigii ori în alte activități care necesită experiența profesională a acestora;

● Societățile bancare și integratorii serviciilor de plată cu care avem colaborări pentru încasarea contravalorii Serviciilor facturate - atunci când se realizează o plată online pentru a achita serviciile restante de la locația unde se dorește contractarea online.

7. UNDE ȚINEM DATELE DUMNEAVOASTRĂ? 

Datele dumneavoastră pot fi ținute:

a) În mediu digital, pe sistemele și serverele noastre sau ale partenerilor noștri, localizate în Spațiul Economic European;

b) În format fizic, în arhivele ANB, aflate în București şi localitatea Crivina, jud. Giurgiu.

8. DOCUMENTE CONEXE 

10.1 Acest document are în vedere informarea Persoanelor vizate cu privire la prelucrările datelor lor atunci când parcurg un proces de contractare online pentru serviciile ANB. În cazul în care procesul de contractare se finalizează cu succes, prelucrările de date realizate de ANB cu

ocazia executării contractului de furnizare/prestare servicii vor face obiectul Notei de informare din data de 10 octombrie 2022 - disponibilă pe Site-ul Apa Nova Bucureşti, la secţiunea Termeni și Condiții.

10.2 Alte documente conexe sunt:

- Nota de informare pentru aplicarea semnăturii digitale https://www.certsign.ro/ro/nota-de-informare-gdpr-pentru-servicii-de-incredere/. Certsign, partenerul nostru, acționează ca Operator de date atunci când sunt contractate serviciile de un client persoana juridică și este necesară aplicarea semnăturii digitale în scopul încheierii valabile a contractului.

- Nota de informare privind Cookies.

9. MODIFICĂRI ADUSE NOTEI DE INFORMARE 

Aducem modificări Notei de informare ori de câte ori se impune – de exemplu, atunci când intervin noi scopuri, noi date prelucrate, noi categorii de destinatari sau când intervin modificări ale legislației privind protecția datelor, noi ghiduri sau opinii ale autorităților competente. De fiecare datã când vom aduce modificări, acestea vor fi evidențiate în cadrul acestui document.

Anexa 1 la Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal aplicabilă în procesul de contractare online a serviciilor Apa Nova București S.A.

- Definiții -

Anexa 1 - DEFINIȚII 

a) Date cu caracter personal înseamnă orice informație referitoare la o persoană fizică identificată sau identificabilă. O persoană fizică identificabilă este una care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin raportarea la anumiți identificatori cum ar fi nume, serie buletin, adresă, adresa de e-mail, sau prin raportarea la unul sau mai mulți factori specifici: fizici, fiziologici, genetici, mentali, economici, culturali sau sociali ai acelei persoane fizice.

b) GDPR - REGULAMENTUL (UE) 2016/679 AL PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI AL CONSILIULUI din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date;

c) Servicii înseamnă: a) Serviciile de bază reprezentând servicii de alimentare cu apă potabilă (şi/sau industrială) şi/sau de preluare a apelor uzate şi pluviale prin reţeaua publicã de canalizare și b) Serviciile Conexe furnizate de ANB.

d) Clienții ANB înseamnă utilizatorii sau beneficiarii Serviciilor ANB.

e) Persoane vizate / Dumneavoastră înseamnă persoanele fizice / persoane fizice autorizate ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate de ANB conform acestei Note de Informare. f) Platforma de contractare online - înseamnă pagina oficială on-line deținută de ANB în care se pot contracta serviciile ANB.

g) Site-ul ANB înseamnă pagina oficială on-line deținută de ANB care poate fi accesată la următoarea pagină de internet https://www.apanovabucuresti.ro/.