Principalele
responsabilități:
• Verificarea
și analizarea documentației care sta la baza solicitării emiterii avizului;
• Interogarea
ArcGIS pentru extragerea informațiilor despre rețelele existente în zona
studiata;
• Interpretarea
planurilor de rețele publice de apa potabilă și canalizare;
• Interpretarea
planurilor cadastrale cu elemente de rețele edilitare;
• Pregatire
aviz conform istoric, analiza teren și legislație aplicabilă.
Cerințe:
• Nivel
studii: superioare (profil tehnic).
• Nivel
experiență: 1-3 ani.
• Competențe
digitale: Microsoft Office, Google Suite
• Permis
auto: categoria B.
• Abilități
soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii, capacitate de a lucra
organizat cu termene limită, analiza și sinteza datelor, orientare către
rezultate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu,
tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou
pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv,
de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia
pensionării;
• Decontarea
serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere
de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de
sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie,
31 decembrie);
• Zile libere plătite și
ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem
privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare
personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la
biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr 60A, sector 2, București
Program de lucru: 07:30 - 15:30
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!