Apa Nova București (ANB) deschide, începând cu data de 16.10.2017, noul său ‘Centru Relații Clienti’. Situat într-un spațiu modern, atât prin facilitățile oferite, cât și prin design, aflat pe strada Dinu Vintilă nr. 11, (clădirea Euro Tower, parter) acesta va include atât serviciul de casierie, cât și pe cel de servire clienți și va funcționa de luni până vineri între orele 7:30 și 19:30.
Dotat cu cele mai noi facilități digitale în materie de servire clienți și dezvoltat după conceptul “one stop shop”, noul centru va face posibilă reducerea la jumătate a timpilor de așteptare și de răspuns la solicitările tuturor persoanelor care le va trece pragul.
Referindu-se la această lansare, Mădalin Jorj Mihailovici, Director General Apa Nova București, a declarat: ”Noul ‘Centru Relații Clienti’ al Apa Nova București devine interfața cheie între companie și clienții noștri, iar prin creșterea standardelor de calitate, introduse cu această ocazie, ne dorim creșterea gradului de confort, siguranță și satisfacție a tuturor clienților ANB, existenți și potențiali.”
Structurat pe 5 zone distincte – ‘Receptie’, ‘Casierie’, ‘Consultanță’, ‘Contractare’ si ‘Zona de întâlnire’’ – noul Centru Relații Clienți ANB va oferi, de asemenea, posibilitatea reducerii timpului de intervenție al echipelor tehnice: de la 24 ore la 6 ore (de la vizita clientului) și a timpului de încheiere a contractelor de la 3 zile la 30 de minute, dacă documentația depusă este completă. De asemenea, timpul de prelevare a probelor de apă din alte surse, pentru analiza calității se reduce cu 24 ore.
Dincolo de siguranța la riscuri de seism și incendii, oferită de clădirea ce găzduiește centrul și de confortul clienților și al salariaților ANB, mutarea într-un sediu modern a venit și ca urmare a dorinței clienților, afirmă oficialul ANB. “Studiile și cercetările de piață, dezvoltate în ultima perioadă de către companie, au arătat dorința clienților de a regăsi în furnizorul lor de servicii de apă, o companie modernă, inovativă și cât mai prietenoasă în relația cu ei. Prin această lansare, astăzi, noi practic am făcut încă un pas în întâmpinarea dorințelor și solicitărilor clienților noștri,” a încheiat Mihailovici.
Odată cu lansarea noului Centru Relații Clienti, vechea locatie a casieriei din strada Aristide Demetriade nr. 2 va fi închisă, toți clientii și potențialii clienți ai Apa Nova București, fiind invitați și așteptați la noua locație.
*Apa Nova București, filială Veolia, este din 2000, pentru o durată de 25 de ani, concesionarul serviciilor publice de alimentare cu apă și de canalizare din București.
Apa Nova București are ca principal obiect de activitate gestionarea resurselor de apă, tratarea și distribuția apei către consumatori, evacuarea apelor uzate și a apelor meteorice de pe teritoriul Municipiului București.