Principalele responsabilități:
• Instalarea și configurarea echipamentelor de tip desktop/laptop, a smartphone-urilor, tabletelor și imprimantelor;
• Preluarea cererilor utilizatorilor interni și tratarea incidentelor prin sistemul de ticketing, conform procedurilor interne;
• Monitorizarea și menținerea funcționalității rețelei informatice;
• Asigurarea suportului, on call și on site, în funcție de solicitările primite
Cerințe:
• Nivel studii: medii/superioare;
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Cunoștințe tehnice:
- Active Directory - nivel de bază
- cunostințe de rețea TCP/IP, LAN/WAN, VPN
- telefonie fixă – nivel de bază
- cunoașterea tehnologiilor Microsoft (Windows, Office) - nivel avansat
- cunoașterea suitei Google (Drive, Docs, Sheet etc.) este un plus
• Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
• Permis de conducere: categoria B;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, autonomie, inițiativă, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, spirit de echipă.
Aplică pentru acest post completând formularul de mai jos.
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!