• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

TEHNICIAN HELPDESK

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui TEHNICIAN HELPDESK. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
• Instalarea și configurarea echipamentelor de tip desktop/laptop, a smartphone-urilor, tabletelor și imprimantelor;
• Preluarea cererilor utilizatorilor interni și tratarea incidentelor prin sistemul de ticketing, conform procedurilor interne;
• Monitorizarea și menținerea funcționalității rețelei informatice;
• Asigurarea suportului, on call și on site, în funcție de solicitările primite

Cerințe:
• Nivel studii: medii/superioare;
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Cunoștințe tehnice:  
- Active Directory  - nivel de bază  
- cunostințe de rețea TCP/IP, LAN/WAN, VPN  
- telefonie fixă – nivel de bază  
- cunoașterea tehnologiilor Microsoft (Windows, Office) - nivel avansat  
- cunoașterea suitei Google (Drive, Docs, Sheet etc.) este un plus
• Limba engleză: nivel B1 (intermediar);
• Permis de conducere: categoria B;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, autonomie, inițiativă, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate, spirit de echipă.

Aplică pentru acest post completând formularul de mai jos.

Post

CV

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!