• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

SECRETAR ADMINISTRATIV

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui SECRETAR ADMINISTRATIV. Dacă deții expertiza necesară, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
Asistarea managerului în diverse activități administrative;
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
Programarea întâlnirilor și convocarea participanților;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor;
Primirea vizitatorilor și însoțirea acestora;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea şi arhivarea corespondenţei;
Tehnoredactarea corespondenţei necesară desfăşurării activităților zilnice;
Elaborarea rapoartelor și situațiilor centralizatoare solicitate de managerul direct;
Lansarea comenzilor pentru necesarul de papetărie/alte produse de birou.

Cerințe:
Nivel studii: medii;
Nivel experiență în activități administrative și de secretariat: 1-3 ani;
Limba engleză: nivel A2 elementar;
Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
Abilități soft: capacitatea de a se exprima corect verbal și în scris, comunicare, responsabilitate, organizare, planificare, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, de prioritizare a sarcinilor.

Aplică pentru acest post completând formularul de mai jos.

Post

CV

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!