Principalele responsabilități:
• Colectarea, verificarea, prelucrarea și interpretarea datelor, în vederea monitorizării respectării obligațiilor asumate prin Contractul de Concesiune;
• Elaborarea rapoartelor periodice pentru management și autorități;
• Redactarea răspunsurilor scrise la solicitările primite de la autorități;
• Activitate specifică vizitelor de teren (monitorizarea
stării bunurilor administrate - stații de hidrofor, fântâni, prin observarea
directă și culegerea de informații de la echipele tehnice).
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil tehnic/economic);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Permis auto: categoria B (obligatoriu);
• Abilități soft: aptitudini organizatorice, capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală și scrisă, responsabilitate, atitudine pozitivă, rezistență la stres.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri:
prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță,
zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea
serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!