• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

MANAGER SENIOR SERVICIUL APROVIZIONARE

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui MANAGER SENIOR - APROVIZIONARE. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Responsabilitățile postului:
• Coordonarea procesului de aprovizionare, în conformitate cu politica companiei și a grupului Veolia.
• Elaborarea și implementarea strategiei de aprovizionare, cu respectarea obiectivelor companiei.
• Verificarea și aprobarea documentelor asociate procesului de aprovizionare.
• Evaluarea procesului de aprovizionare pentru identificarea oportunităților de optimizare și implementarea de măsuri corespunzătoare pentru îmbunătățirea eficienței.
• Măsurarea și urmărirea îndeplinirii indicatorilor de performanță.
•  Furnizarea de asistență și sprijin în elaborarea documentelor necesare derulării procesului de aprovizionare.
• Pregătirea și prezentarea rapoartelor necesare managementului pentru a evalua și a lua decizii în ceea ce privește procesul de aprovizionare.
• Oferirea de consultanță și asistență celorlalte departamente și structuri ale companiei în ceea ce privește procesul de aprovizionare și gestiunea stocurilor.
• Coordonarea procesului de gestiune a stocurilor.
• Realizarea analizelor și rapoartelor specifice procesului de gestiune a stocurilor (evoluții stoc, consum, Procure - to - Pay).
• Aprobarea comenzilor în sistemul informatic și monitorizarea lor până la finalizarea fluxului de aprovizionare.
• Evaluarea furnizorilor și identificarea oportunităților de îmbunătățire a eficienței și calității serviciilor.
• Evaluarea documentelor de recepție și propunerea măsurilor de îmbunătățire a activităților de recepție.

Cerințe:
• Nivel studii: superioare.
• Experiență relevantă de minim 5 ani în domeniul aprovizionării, cu cel puțin 2 ani într-o poziție de conducere sau supervizare.
• Cunoștințe solide despre procesele și practicile din domeniul aprovizionării, inclusiv planificarea lanțului de aprovizionare, gestionarea stocurilor și logistică.
• Cunoștințe avansate în analiza și interpretarea datelor, cu abilități demonstrabile în utilizarea soft-urilor de analiză de date.
• Limba engleză: nivel B2 intermediar - avansat;
• Abilități soft: responsabilitate, comunicare, coordonare, inițiativă, planificare și organizare, etică, negociere, orientare către identificare de soluții și rezultate.

Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
•  Abonament gratuit la biblioteca Bookster.

Adresa locului de muncă: Splaiul Independenței nr. 237, sector 6
Program de lucru: 08:00-16:00

Post

CV

Ȋncarcă fişierul în format PDF

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!