Responsabilitățile postului:
• Coordonarea procesului de aprovizionare, în conformitate cu politica
companiei și a grupului Veolia.
• Elaborarea și implementarea strategiei de aprovizionare, cu respectarea
obiectivelor companiei.
• Verificarea și aprobarea documentelor asociate procesului de
aprovizionare.
• Evaluarea procesului de aprovizionare pentru identificarea
oportunităților de optimizare și implementarea de măsuri corespunzătoare pentru
îmbunătățirea eficienței.
• Măsurarea și urmărirea îndeplinirii indicatorilor de performanță.
• Furnizarea de asistență și sprijin în elaborarea documentelor necesare
derulării procesului de aprovizionare.
• Pregătirea și prezentarea rapoartelor necesare managementului pentru a
evalua și a lua decizii în ceea ce privește procesul de aprovizionare.
• Oferirea de consultanță și asistență celorlalte departamente și
structuri ale companiei în ceea ce privește procesul de aprovizionare și
gestiunea stocurilor.
• Coordonarea procesului de gestiune a stocurilor.
• Realizarea analizelor și rapoartelor specifice procesului de gestiune a
stocurilor (evoluții stoc, consum, Procure - to - Pay).
• Aprobarea comenzilor în sistemul informatic și monitorizarea lor până la
finalizarea fluxului de aprovizionare.
• Evaluarea furnizorilor și identificarea oportunităților de îmbunătățire
a eficienței și calității serviciilor.
• Evaluarea documentelor de recepție și propunerea măsurilor de
îmbunătățire a activităților de recepție.
Cerințe:
• Nivel
studii: superioare.
• Experiență relevantă de
minim 5 ani în domeniul aprovizionării, cu cel puțin 2 ani într-o poziție de
conducere sau supervizare.
• Cunoștințe solide despre procesele și practicile din domeniul
aprovizionării, inclusiv planificarea lanțului de aprovizionare, gestionarea
stocurilor și logistică.
• Cunoștințe avansate în
analiza și interpretarea datelor, cu abilități demonstrabile în utilizarea
soft-urilor de analiză de date.
• Limba
engleză: nivel B2 intermediar - avansat;
• Abilități soft:
responsabilitate, comunicare, coordonare, inițiativă, planificare și
organizare, etică, negociere, orientare către identificare de soluții și
rezultate.
Beneficii:
• Pachet
financiar format din:
salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun),
tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de
iarnă);
• Prime și
bonusuri: primă zi
de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere
plătite, suplimentare
zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie -
Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere
plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii
medicale asigurate
în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție
chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Splaiul Independenței nr. 237, sector 6
Program de lucru: 08:00-16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!