Principalele responsabilități:
• Organizarea și coordonarea echipelor alocate, în vederea realizării mentenantei pe rețeaua de alimentare cu apă;
• Utilizarea echipamentelor specifice pentru identificarea disfuncționalităților apărute în furnizarea serviciului de alimentare cu apă;
• Gestionarea echipamentelor, pieselor și uneltelor de lucru utilizate de către echipele din teren;
• Analizarea activității operaționale și actualizarea bazelor de date cu informații din teren;
• Redactarea rapoartelor tehnice.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil tehnic - Universitatea Tehnică de Construcții București sau UNST Politehnica București);
• Nivel experiență: 1-3 ani în coordonarea echipelor de teren;
• Competențe digitale: Microsoft Office, Google Suite.
• Permis de conducere categoria B.
• Abilități interpersonale: relaționare, analiza și sinteza datelor, capacitatea de a lucra organizat cu termene limită, capacitatea de a lua decizii cu obiectivitate, gândire analitică, persuasiune, etică și onestitate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: primă zi de naștere și prime acordate în funcție de performanță;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
• Vouchere de vacanță;
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Locații post:
Str. Herța nr. 1A, sector 2, București
Str. Surduc nr. 14, sector 5, București
Program de lucru: în ture, 07:00 - 15:00 sau 14:00 - 22:00, L-V ( consemnări)
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!