Responsabilitățile postului:
• Gestiune magazie tehnică.
• Contabilitate primară și gestiune.
• Verificarea şi recepţionarea produselor (cantitativ şi calitativ) în conformitate cu documentele de însoţire a mărfii.
• Efectuarea notei de intrare recepţie pentru produsele recepţionate.
• Pregătirea documentelor pentru efectuarea recepţiei.
• Manipularea, transportul și depozitarea produselor.
• Eliberarea produselor din magazie în baza solicitărilor interne.
Cerințe:
• Studii: profil logistică, tehnic, gestiune;
• Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară;
• Abilități de utilizare PC: programe informatice de gestiune a stocurilor (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide)) ;
• Permis auto: categoria B;
• Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
• Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere,
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare.
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie).
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
Locație post: Str. Garofițelor, Nr. 3, Otopeni, Jud. Ilfov
Program de lucru: 07:30 - 15:30
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!