Responsabilitățile postului:
• Recepţionarea
produselor (cantitativ şi calitativ) în conformitate cu documentele de însoţire
a mărfii.
• Efectuarea notei de intrare recepţie pentru produsele
recepţionate.
• Pregătirea
documentelor pentru efectuarea recepţiei.
• Manipularea,
transportul și depozitarea produselor.
• Eliberarea produselor din magazie în baza
solicitărilor interne.
Cerințe:
• Studii: medii (profil logistică, tehnic,
gestiune);
• Nivel experiență: 3-5 ani experiență similară;
• Abilități de utilizare PC: programe
informatice de gestiune a stocurilor (constituie
un avantaj: - utilizarea pachetului Google
(GSheet, GDocs, GSlide);
• Permis auto: categoria B; • Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
• Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere,
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare.
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie).
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
Locație post: Str. Garofițelor, Nr. 3, Otopeni, Jud. Ilfov
Program de lucru: 07:30 - 15:30
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!