Responsabilitățile postului:
• Gestionează interacțiunile cu clienții, fie prin intermediul apelurilor telefonice, email-urilor sau întâlnirilor în locațiile companiei.
• Soluționează întrebările și cerințele din partea clienților.
• Documentează și solicită acțiuni către alte domenii comerciale conexe pentru a se asigura că este furnizat un răspuns adecvat la solicitările clienților.
• Creeaza, actualizează și menține înregistrări relevante ale clienților, asigurându-se că datele sunt înregistrate corespunzător.
• Oferă informații relevante clienților cu privire la tarife, facturare, politici și proceduri ale companiei.
Cerințe:
• Studii: superioare;
• Nivel experiență: 1-3 ani experiență similară;
• Abilități de utilizare PC (constituie un avantaj: - utilizarea pachetului Google (GSheet, GDocs, GSlide), aplicația SAP)
• Abilități soft: spirit analitic, dinamism, intuiție, flexibilitatea gandirii.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (40 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
• Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere,
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare.
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie).
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
Locație post: Str. Tunari, Nr. 60A, Sec. 2, București
Program de lucru: 08:00 - 16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!