Principalele responsabilități:
• Transmiterea răspunsurilor la solicitările scrise primite de la clienți, consumatori, autorități;
• Redactarea de scrisori și e-mail-uri la solicitarea colaboratorilor interni;
• Realizarea de operațiuni și înregistrări în baza de date clienți (SAP);
• Solicitarea de puncte de vedere colegilor din structurile suport (operațional/avize/juridic/financiar/administrativ etc.) și analizarea lor în vederea redactării răspunsurilor;
• Urmărirea stadiului rezolvării solicitărilor transmise și a termenului de răspuns;
• Contactarea telefonică a expeditorului solicitării pentru a afla informații suplimentare necesare formulării răspunsului sau pentru a-i comunica stadiul răspunsului;
• Generarea comenzilor de facturare pentru ofertele comerciale;
• Contactarea clienților pentru programarea intervențiilor la contoarele de apă (verificare/citire/înlocuire);
• Redactarea rapoartelor periodice cu privire la activitățile desfășurate.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil filologie);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
• Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă, rezistență la stres.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale);
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08.00-16.00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!