Principalele responsabilități:
• Preluarea apelurilor primite de la clienți și consumatori în vederea identificării și soluționării solicitărilor acestora;
• Realizarea de operațiuni, înregistrări în baza de gestiune a clienților;
• Transmiterea de e-mail-uri către structurile suport pentru soluționarea anumitor aspecte semnalate de consumatori;
• Informarea apelanților cu privire la stadiul solicitării acestora;
• Actualizarea meniului centralei telefonice prin înregistrarea mesajelor de informare privind opririle de apă în urma lucrărilor planificate și avariilor pe rețeaua publică de alimentare cu apă;
• Transmiterea SMS-urilor de informare către clienți privind intervențiile planificate/incidentele neprevăzute pe rețeaua de alimentare cu apă;
• Ascultarea zilnică a mesajelor vocale lăsate de apelanți și, dacă este cazul, contactarea telefonică a acestora;
• Programarea clienților pentru acțiunile de verificare a branșamentelor de apă/racordurilor de canalizare și a intervențiilor la contoarele de apă;
• Gestionarea solicitărilor primite prin chat-ul online.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare (profil filologie);
• Nivel experiență: 1-3 ani;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
• Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă, rezistență la stres.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale);
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.
Adresa
locului de muncă: Splaiul Independenței nr. 235-237, sector 6
Program de lucru: în ture de 8 ore (în intervalul orar 07:00 - 22:00).
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!