• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

CONSULTANT CALL CENTER

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui CONSULTANT CALL CENTER. Dacă ești o persoană atentă la detalii, organizată și ai capacitatea de analiză și deții experiența necesară, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
Preluarea apelurilor primite de la clienți și consumatori în vederea identificării și soluționării solicitărilor acestora;
Realizarea de operațiuni, înregistrări în baza de gestiune a clienților;
Transmiterea de e-mail-uri către structurile suport pentru soluționarea anumitor aspecte semnalate de consumatori;
Informarea apelanților cu privire la stadiul solicitării acestora;
Actualizarea meniului centralei telefonice prin înregistrarea mesajelor de informare privind opririle de apă în urma lucrărilor planificate și avariilor pe rețeaua publică de alimentare cu apă;
Transmiterea SMS-urilor de informare către clienți privind intervențiile planificate/incidentele neprevăzute pe rețeaua de alimentare cu apă;
Ascultarea zilnică a mesajelor vocale lăsate de apelanți și, dacă este cazul, contactarea telefonică a acestora;
Programarea clienților pentru acțiunile de verificare a branșamentelor de apă/racordurilor de canalizare și a intervențiilor la contoarele de apă;
Gestionarea solicitărilor primite prin chat-ul online.

Cerințe:
Nivel studii: superioare (profil filologie);
Nivel experiență: 1-3 ani;
Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
Constituie un avantaj cunoașterea aplicației informatice SAP;
Abilități soft: capacitate de ascultare activă și comunicare, coerență și claritate în exprimarea verbală, responsabilitate, orientare către client, atitudine pozitivă, rezistență la stres.

Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
• Prime și bonusuri: prime de performanță, speciale, de obiectiv, de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere, prime de senioritate și cu ocazia pensionării;
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare, decontarea cheltuielilor cu sejururile de vacanță/tratament (în limite legale);
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31 decembrie);
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite;
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă;
• Abonament gratuit la biblioteca Bookster.

Adresa locului de muncă: Splaiul Independenței nr. 237, sector 6, București

Program de lucru: în ture de 8 ore (în intervalul orar 07:00 - 22:00).

Post

CV

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!