Responsabilitățile postului:
• Reprezentarea și apărarea intereselor legitime ale companiei în fața instanțelor de judecată/curților de arbitraj;
• Pregătirea și întocmirea tuturor documentelor necesare, solicitate de instanțele de judecată/curtea de arbitraj în toate fazele procesului, precum și în cazul soluționării pe cale amiabilă a disputelor;
• Emiterea unei opinii juridice ca urmare a unei solicitări în acest sens primită de la un client intern sau extern, pe baza legislației aplicabile în cauză;
• Solicitarea de informații și documente de la diverse departamente din cadrul companiei pentru formularea unui punct de vedere;
• Rezolvarea pe cale amiabilă a litigiilor prin lansarea de invitaţii şi participarea la negocieri cu celelalte părţi implicate în dispută/litigiu;
• Redactarea de contracte, protocoale, convenții, notificări, adrese către autorități, la cererea unui client intern;
• Formularea răspunsurilor scrise la sesizările și solicitările primite spre gestionare;
• Verificarea periodică a aparițiilor legislative și informarea beneficiarilor interni cu privire la textele normative apărute care vizează activitatea desfășurată de companie.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare de specialitate (Facultatea de Drept);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel B1 intermediar;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, perseverență, competențe de negociere, atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.
Beneficii:
• Pachet financiar format din: salariu, tichete de masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de Iarnă).
• Prime și bonusuri: prime de Paște, Crăciun, vacanță, zi de naștere,
• Decontarea serviciilor de apă/canalizare.
• Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare legală (a treia zi de Paște și 20 iulie - Sfântul Ilie).
• Zile libere plătite și ajutoare financiare pentru diferite evenimente familiale deosebite.
• Servicii medicale asigurate în sistem privat și asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală.
• Oportunități de dezvoltare personală și profesională continuă.
Locație post: Str. Tunari, Nr. 60A, Sector 2, București
Program de lucru: 08:00 - 16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!