Principalele responsabilități:
• Reprezentarea și apărarea intereselor legitime ale companiei în fața instanțelor de
judecată/curților de arbitraj;
• Pregătirea și întocmirea tuturor documentelor necesare, solicitate de instanțele de
judecată/curtea de arbitraj în toate fazele procesului, precum și în cazul soluționării pe
cale amiabilă a disputelor;
• Emiterea unei opinii juridice ca urmare a unei solicitări în acest sens primită de la un
client intern sau extern, pe baza legislației aplicabile în cauză;
• Solicitarea de informații și documente de la diverse departamente din cadrul companiei
pentru formularea unui punct de vedere;
• Rezolvarea pe cale amiabilă a litigiilor prin lansarea de invitaţii şi participarea la negocieri
cu celelalte părţi implicate în dispută/litigiu;
• Redactarea de contracte, protocoale, convenții, notificări, adrese către autorități, la
cererea unui client intern;
• Formularea răspunsurilor scrise la sesizările și solicitările primite spre gestionare;
• Verificarea periodică a aparițiilor legislative și informarea beneficiarilor interni cu privire la
textele normative apărute care vizează activitatea desfășurată de companie.
Cerințe:
• Nivel studii: superioare de specialitate (Facultatea de Drept);
• Nivel experiență: 3-5 ani;
• Limba engleză: nivel B1 intermediar;
• Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
• Abilități soft: comunicare, responsabilitate, perseverență, competențe de negociere,
atenție la detalii, capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către
rezultate.
Aplică pentru acest post completând formularul de mai jos.
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!