Principalele responsabilități:
•Documentează și efectuează teste ale controalelor interne pentru asigurarea conformității cu prevederile specifice Sarbanes – Oxley/Sapin 2, planifică activitățile de control și asigură implementarea planurilor de acțiune aferente deficiențelor identificate;
•Asistă și asigură colaboratorii în corecta implementare și aplicare a punctelor de control;
•Revizuiește documentarea controalelor efectuate de către colaboratori în baza unei planificări prealabile;
•Manifestă abilități în procesul de identificare și evaluare a riscurilor;
•Participă la planificarea, desfășurarea activităților de audit intern în conformitate cu normele și standardele internaționale de audit și redactează raportul de audit intern;
•În cadrul activităților curente analizează și combină informații diverse pentru a formula reguli generale şi concluzii, inclusiv descoperirea relațiilor dintre elemente aparent disparate;
•Aplică logica și rațiunea profesională pentru a identifica punctele tari şi punctele slabe ale soluțiilor alternative, concluziilor şi abordărilor diferitelor probleme.
Cerințe:
•Studii: superioare;
•Atestate naționale și internaționale specifice activităților de audit financiar, control intern;
•Limba engleză – obligatoriu, nivel avansat;
•Limba franceză – constituie un avantaj;
•Disponibilitate de a călători în țară aproximativ 25% din timp;
•Cunoașterea aplicațiilor de redactare a textelor, de prelucrare a datelor și informațiilor, de prezentare: Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint, Adobe, Google Suite.
Abilități:
•Responsabilitate, integritate, autonomie, rigoare, tenacitate și creativitate în realizarea activităților încredințate;
•Dorința de a învăța lucruri noi, flexibilitate;
•Manifestă respect, onestitate și deschidere în relațiile cu colaboratorii și superiorii ierarhici;
•Spirit organizat, respectă termenele impuse;
•Capacitate de negociere și putere de convingere;
•Comunicare scrisă și verbală;
•Capacitate de a elabora rapoarte concludente, de a le prezenta și susține în fața celor implicați și a managementului;
•Cunoaște principiile și practicile economice, de contabilitate, de analiză și raportare a datelor și informațiilor financiare;
•Cunoaște legislația aplicabilă activităților de bază și de gestiune economică ale organizației;
•Cunoaște procedurile, metodologiile și standardele de audit intern și control intern conform bunelor practici și standardelor internaționale.
Aplică pentru acest post completând formularul de mai jos.
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!