• water_ok_icon
water_ok_icon
  • water_ok_icon

Cariere

AUDITOR INTERN

Echipa Apa Nova București este în căutarea unui AUDITOR INTERN. Dacă profilul tău corespunde celui căutat de noi, te invităm să aplici pentru acest post.

Principalele responsabilități:
Documentează și efectuează teste ale controalelor interne pentru asigurarea conformității cu prevederile specifice Sarbanes – Oxley/Sapin 2, planifică activitățile de control și asigură implementarea planurilor de acțiune aferente deficiențelor identificate;
Asistă și asigură colaboratorii în corecta implementare și aplicare a punctelor de control;
Revizuiește documentarea controalelor efectuate de către colaboratori în baza unei planificări prealabile;
Manifestă abilități în procesul de identificare și evaluare a riscurilor;
Participă la planificarea, desfășurarea activităților de audit intern în conformitate cu normele și standardele internaționale de audit și redactează raportul de audit intern;
În cadrul activităților curente analizează și combină informații diverse pentru a formula reguli generale şi concluzii, inclusiv descoperirea relațiilor dintre elemente aparent disparate;
Aplică logica și rațiunea profesională pentru a identifica punctele tari şi punctele slabe ale soluțiilor alternative, concluziilor şi abordărilor diferitelor probleme.

Cerințe:
Studii: superioare;
Atestate naționale și internaționale specifice activităților de audit financiar, control intern;
Limba engleză – obligatoriu, nivel avansat;
Limba franceză – constituie un avantaj;
Disponibilitate de a călători în țară aproximativ 25% din timp;
Cunoașterea aplicațiilor de redactare a textelor, de prelucrare a datelor și informațiilor, de prezentare: Microsoft Office Word, Excel, PowerPoint, Adobe, Google Suite.

Abilități:
Responsabilitate, integritate, autonomie, rigoare, tenacitate și creativitate în realizarea activităților încredințate;
Dorința de a învăța lucruri noi, flexibilitate;
Manifestă respect, onestitate și deschidere în relațiile cu colaboratorii și superiorii ierarhici;
Spirit organizat, respectă termenele impuse;
Capacitate de negociere și putere de convingere;
Comunicare scrisă și verbală;
Capacitate de a elabora rapoarte concludente, de a le prezenta și susține în fața celor implicați și a managementului;
Cunoaște principiile și practicile economice, de contabilitate, de analiză și raportare a datelor și informațiilor financiare;
Cunoaște legislația aplicabilă activităților de bază și de gestiune economică ale organizației;
Cunoaște procedurile, metodologiile și standardele de audit intern și control intern conform bunelor practici și standardelor internaționale.

Aplică pentru acest post completând formularul de mai jos.

Post

CV

Nume

Prenume

Telefon (+40xxxxxxxxx)

Mesaj

Vă rugăm să nu ne transmiteți copii ale actelor de identitate sau alte documente ce conțin date personale întrucât aceste documente nu sunt necesare în această etapă și nu vor prezenta un avantaj în evaluarea candidaților.

* În cazul în care nu bifați această opțiune, datele dumneavoastră vor fi păstrate 6 luni, conform Notei de informare. Puteți oricând să vă modificați opțiunile de contactare prin transmiterea unui email la adresa [email protected].

Aplică

loading

CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!