Principalele
responsabilități:
● Urmărește
și analizează indicatorii de performanță financiară;
● Pregătește
documentații specifice și analize financiare necesare pentru fundamentarea din
punct de vedere economic a deciziilor luate de conducerea companiei;
● Participă
la întocmirea raportărilor financiare lunare conform standardelor IFRS și
politicilor contabile ale grupului;
● Participă
la întocmirea bugetului, revizuirilor bugetare și a planului pe termen lung;
● Pregătește
rapoarte de analiza financiară pentru grup, managementul local sau structuri
din cadrul companiei;
Cerințe:
● Studii:
superioare (profil economic);
● Nivel
experiență: 3-5 ani;
● Cunoștințe
de limba engleză: nivel C1 - avansat;
● O
certificare profesională în contabilitate (ACCA sau CECCAR) reprezintă un
avantaj;
● Abilități soft: comunicare, responsabilitate, atenție la detalii,
capacitate de a lucra organizat cu termene limită, orientare către rezultate.
Beneficii:
● Pachet financiar format din: salariu, tichete de
masă (30 de lei/zi), tichete cadou (Paște, Crăciun), tichete cadou pentru copiii
minori ai angajaților (1 iunie și Sărbătorile de iarnă);
● Prime și bonusuri:
prime de performanță, de obiectiv, zi de naștere, prime de senioritate
și cu ocazia pensionării;
● Decontarea serviciilor de apă/canalizare;
● Voucher de vacanță;
● Zile libere plătite, suplimentare zilelor de sărbătoare
legală (a treia zi de Paște și de Crăciun, 20 iulie - Sfântul Ilie, 31
decembrie);
● Zile libere plătite și ajutoare
financiare pentru
diferite evenimente familiale deosebite;
● Servicii medicale asigurate în sistem privat și
asigurare privată în caz de accident sau intervenție chirurgicală;
● Oportunități de dezvoltare
personală și profesională continuă;
● Abonament gratuit la biblioteca
Bookster.
Adresa locului de muncă: Str. Tunari nr. 60A, sector 2, București
Program de lucru: 08:00-16:00
CV-ul tău a fost înregistrat cu succes. Mulțumim!