Despre realizarea plăților online în Spațiul clienți

Cum plătesc factura Apa Nova București prin intermediul Contului Online?


Acum poţi plăti online factura Apa Nova Bucuresti, prin intermediul Contului Online. Această facilitate este disponibilă gratuit pentru toţi utilizatorii Contului Online. Plata, pentru care nu se percepe niciun comision, se poate efectua cu ajutorul unui card bancar VISA, MasterCard sau Maestro, de credit sau debit. Soluţia de plăţi on-line este furnizată de compania PayU Romania, iar lista cardurilor româneşti acceptate poate fi consultată aici.

Informațiile referitoare la card și la deținătorul lui sunt folosite doar de PayU pentru a realiza tranzacția. Apa Nova Bucuresti nu le procesează, nu le salvează și nu le folosește în niciun fel.

Daca întâmpini erori la introducerea informațiilor corespunzatoare cardului, te rugăm să apelezi la departamentul suport al PayU (detaliile de contact le găsiți în partea de jos a interfeței accesate).
După efectuarea plății vei primi un e-mail care va confirma tranzacția.



Pentru a plăti online factura pentru serviciile Apa Nova București prin intermediul Contului Online, iată paşii pe care trebuie să-i urmezi:

•     Accesează secţiunea Spațiu Clienți din site-ul Apa Nova București.

•     Nu ai încă un cont?  Poți să îți creezi un Cont online chiar acum.  

•     Intră în contul tău de client.

•     Alege codul de client și accesează secțiunea Facturile și plățile mele online. Aici ai acces la ultimele 6 facturi emise pentru codul de client ales (click pe Download și poți vizualiza sau copia factura în format PDF) și poți efectua plata acestora.
•     Selectează factura pe care dorești să o plătești, apăsând butonul  Plătește. Statusul facturii se va modifica în “In procesare”.

•     Vei fi redirecţionat către interfaţa securizată de plăţi online (poți observa acest lucru prin modificarea prefixului http in https), unde trebuie să completezi datele necesare pentru realizarea tranzacției (Nume, Prenume, Adresă, E-mail, Telefon). Pentru Persoane Juridice există câmpuri suplimentare de completat, ce pot fi accesate urmând indicațiile oferite în această pagină.

•     După ce ai verificat datele, selectează Pasul următor. Aici va trebui să introduci datele de identificare ale cardului tău bancar cu care efectuezi plata.

Pentru unele tipuri de carduri este necesară activarea unui standard de securitate suplimentar (3D Secure), minimizând astfel şansele de fraudă la efectuarea de tranzacții pe internet, prin obținerea unei parole suplimentare. Pentru detalii despre activarea acestui standard, citeşte aici.

•     Dacă observi date completate greșit, te poți întoarce pentru a le modifica, accesând link-ul Editare Date.

•     Selectează apoi Plasează comanda pentru a efectua plata online. Vei fi redirecționat înapoi pe site-ul Apa Nova București, unde vei primi o confirmare pentru înregistrarea plății.

•     În secţiunea Facturile și plățile mele online, în tabelul care descrie situaţia plăţilor tale, vei observa că Statusul facturii se va modifica în “În autorizare”.

•     Starea plăţii va avea valoarea “Platită”  în momentul în care suma este înregistrată în contul Apa Nova București (maxim 3 zile lucrătoare).
 
***
În cazul în care aţi încercat să efectuaţi o plată, dar din diverse motive aceasta nu s-a finalizat corespunzător (de ex: aţi revenit la pagina anterioară, aţi închis pagina care s-a deschis, au apărut erori de conexiune la Internet), statusul “Plăteşte” din dreptul facturilor se va modifica în „În procesare”.
 
Precizăm ca butonul “Plăteşte” va reveni la starea sa iniţială în maxim 48 de ore, conform algoritmului implementat în sistem. Astfel, veţi putea efectua plata dvs., introducând toate datele necesare finalizării operaţiunii financiare.
 
***
 
Mai jos găsiți cele mai frecvente probleme și întrebări care se referă la plata online, împreună cu soluțiile și răspunsurile lor:
•    Cum pot să știu dacă tranzacția a fost efectuată?
Veți primi un mesaj la adresa de e-mail declarată la realizarea tranzacției, mesaj care va conține rezultatul tranzacției, numărul de referință al comenzii și suma achitată. Vă rugăm să așteptați câteva minute și să verificați toate folderele (inclusiv SPAM si Trash).
•    Am primit un mesaj în care mi se solicită să confirm datele personale sau să plătesc factura. Este real?
Această este o tehnică folosită de grupurile rău intenționate pentru a obține date personale ale utilizatorilor de Internet, cunoscută sub numele de phishing. Apa Nova București  nu vă va trimite mesaje în care să vă solicite să confirmați parola sau datele personale.
Nu comunicați informațiile dumneavoastră personale și alertați Apa Nova București de orice asemenea încercare.

În cazul în care problema persistă sau nu ați găsit răspunsul la întrebări, vă rugăm să contactați Call Center Apa Nova București (021 207 77 77 sau *7777).

Get Adobe Acrobat

  • ştiaţi că...
  • Puteţi verifica dacă aveţi pierderi ascunse, verificând contorul seara înainte de culcare şi dimineaţa la trezire: dacă sesizaţi o diferenţă de consum, înseamnă că există o pierdere ascunsă pe reţeaua de apă.

LiveZilla Live Chat Software