De ce iubim Bucureştiul?

De ce iubim Bucureştiul?

Apa Nova a lansat în anul 2007 campania "De ce iubim Bucureştiul?" care s-a desfăşurat pe o perioadă de 2 ani şi a inclus evenimente speciale dedicate bucureştenilor. Prin această campanie am urmărit să trezim în locuitorii Capitalei un sentiment de apartenenţă la Bucureşti, cu ajutorul unor mesaje emoţionale transmise prin intermediul media.

"De ce iubim Bucureştiul?" este o campanie socială de publicitate cu prezentarea mesajelor pe diferite suporturi publicitare şi online: www.deceiubimbucurestiul.ro.

Pe parcursul primei etape bucureştenii au întâlnit mesajele campaniei în majoritatea locurilor prin care trec în timpul zilei: staţiile de autobuze, la metrou, în parcuri şi pe străzi, în cluburi şi cafenele, aducându-le aminte de "Strada unde am pupat-o pe Mimi", "Locul unde băteam mingea cu băieţii" sau "Troleul care mă ducea acasă".

Reacţii la campanie

  • Aproximativ 4.000.000 de oameni au aflat despre campanie prin intermediul presei scrise sau al site-urilor;
  • Realitatea TV a transmis 7 materiale cu importanţi formatori de opinie, care au vorbit despre motivele pentru care iubesc Bucureştiul;
  • Pe youtube. com se găsesc numeroase filmuleţe amuzante despre "strada unde am sărutat-o pe Mimi";
  • Cotidienele au lansat concursuri invitând oamenii să scrie pe aceeaşi temă, în urma cărora în 2008 s-a colaborat cu Ziarul Cotidianul pentru realizarea CD-urilor " Bucureşti strict secret";
  • Radio Guerrilla a lansat o campanie similară: "Pe jos prin Bucureşti, unde oamenii vorbesc despre Bucureşti";
  • Peste 70 de bloguri au început discuţii pe tema "De ce iubim Bucureştiul" şi peste 60 de bloguri au postat bannerul de susţinere a campaniei şi site-ului ducând la generarea a peste 150.000 de vizualizări (cost free);
  • Site-ul www.deceiubimbucurestiul.ro a adunat peste 300 de comentarii şi poveşti generate de utilizatori despre Bucureşti incluzând peste 250 de fotografii personale cu locuri din Bucureşti, în urma cărora s-a editat volumul de colecţie "Bucureşti în 22 de poveşti";
  • Un juriu special a acordat 3 premii speciale în urma concursului lansat pe site-ul www.deceiubimbucurestiul.ro;
  • Site-ul a adunat peste 30.000 de vizitatori în cele şase săptămâni de campanie cu peste 80.000 de vizualizări;
  • A fost acordat premiul Gold SABRE AWARDS 2008- categoria relaţii comunitare.
  • ştiaţi că...
  • Alimentele cele mai bogate în apă (în medie 80%) sunt legumele proaspete, fructele, albuşul de ou, laptele şi brânza proaspătă? Alimentele cu conţinut foarte scăzut în apă sunt cerealele (paste, orez), făina (pâine) şi legumele deshidratate.

LiveZilla Live Chat Software