Apa Nova şi dumneavoastră

Apa Nova şi dumneavoastră

1. Cum pot să trimit o sesizare?

Deoarece nivelul nostru de exigenţă creşte în fiecare zi, sesizările dumneavoastră sunt esenţiale pentru îmbunătăţirea serviciilor oferite. Dacă nu sunteţi mulţumiţi de serviciile prestate de societatea noastră, ne puteţi sesiza acest lucru utilizând formularul Contact Relaţii Clienţi.

2. În ce termen voi primi un răspuns?
Termenele de răspuns sunt stabilite în funcţie de modalitatea de trimitere a sesizării şi de opţiunea aleasă pentru transmiterea răspunsului.
Pentru e-mail, puteţi primi răspunsul imediat dacă solicitaţi o informaţie şi în maxim 3 zile dacă sesizarea dumneavoastră necesită verificări complexe pe teren.

3. Nu găsesc răspunsul la întrebarea mea pe acest website, cui pot sa mă adresez?

  • Vă puteţi adresa online, folosind formularul Contact Relaţii Clienţi
  • Telefonic, sunând la 021 207 77 77 sau la *7777 (număr apelabil din reţelele Telekom, Orange şi Vodafone la tariful practicat în aceste reţele)
  • În scris pe adresa Str. Tunari nr. 60A, clădirea Ştefan cel Mare, etajele 6-9, sector 2, Bucureşti
  • Personal la Relaţii Clienţi din Str. Aristide Demetriade nr 2, sector 1, Bucureşti.
  • ştiaţi că...
  • Apa conţine între 80 si 100 mg/l de calciu care poate să acopere între 15% şi 20% din necesarul nostru zilnic?

LiveZilla Live Chat Software