Ideea client

Vă mulţumim!
Vă mulţumim foarte mult pentru fiecare apel telefonic, pentru fiecare e-mail sau scrisoare trimisă şi pentru fiecare vizită pe care ne-o faceţi.

Ne contactaţi pentru diverse informaţii, ne transmiteţi o cerere şi, când este cazul, ne mulţumiţi pentru răspunsuri.

Există însă şi situaţii când ne contactaţi pentru a ne atenţiona în legătură cu aspecte care vă nemulţumesc în urma relaţionării cu noi şi, în aceste situaţii, formulaţi întrebări, faceţi propuneri şi recomandări care, adesea, contribuie mult la fluidizarea comunicării dintre noi.

Felul în care percepeţi şi apreciaţi activitatea noastră şi relaţia pe care o construim împreună este pentru noi esenţial. Dorim la fiecare sesizare să acţionăm prompt şi să răspundem precis şi sperăm să fim pe măsura aşteptărilor dvs.

Există încă aspecte numeroase care trebuie să fie îmbunătăţite în relaţia cu dvs. Şi ştim că numai împreună putem deveni mai buni.

Ne face plăcere de aceea să vă invităm să devenim parteneri în programul IDEEA CLIENT.

Despre IDEEA CLIENT

Propunem programul IDEEA CLIENT pentru o mai bună comunicare cu clienţii şi consumatorii noştri.

Acest program se adresează tuturor bucureştenilor care doresc să ne transmită propuneri de îmbunătăţire a relaţiei pe care o avem, propuneri care să poată fi implementate rapid şi care să aibă un impact pozitiv în prestarea şi furnizarea serviciilor oferite de Apa Nova Bucureşti.

Dacă doriţi să intraţi în programul Ideea Client, ne puteţi transmite fişa ataşată acestei pagini AICI.

Pentru o evaluare obiectivă şi transparentă a ideilor, comisia care evaluează lunar propunerile primite este formată din:

  • clienţi Apa Nova Bucureşti care nu au avut niciodată restanţe la plata facturilor
  • reprezentanţi ai asociaţiilor ce apără interesele clienţilor
  • reprezentanţi Apa Nova Bucureşti din domenii variate de expertiză.

Ideile evaluate ca aplicabile în cadrul comisiei sunt puse în aplicare.

Rezultatele fiecărei evaluări sunt postate pe site-ul nostru. Fiecare persoană care a transmis o propunere primeşte un răspuns oficial din partea conducerii Apa Nova Bucureşti, iar persoanele ale căror propuneri au fost preluate şi aplicate sunt recompensate cu un premiu surpriză.

Să dăm împreună startul propunerilor!

ATENŢIE!!!

IDEEA CLIENT este dedicat exclusiv transmiterii de propuneri de îmbunătăţire a relaţiei cu clienţii. Pentru solicitări de informaţii, sesizări sau reclamaţii, vă rugăm utilizaţi
formularul de contact Relaţii Clienţi.

  • ştiaţi că...
  • Apa conţine între 80 si 100 mg/l de calciu care poate să acopere între 15% şi 20% din necesarul nostru zilnic?

LiveZilla Live Chat Software