Activează serviciul FACTURA VERDE și primești factura numai pe e-mail!

  • Text font
    • +
    • -
Factura verde este serviciul gratuit de transmitere prin e-mail a facturii dumneavoastră pentru serviciile de alimentare cu apă și/sau de canalizare. Aveţi, astfel, acces oricând la factură şi protejăm totodată mediul înconjurător, prin reducerea cantităţilor de hârtie consumate.

Alegeţi Factura verde pentru:
• a primi factura electronică în max 24 de ore de la emiterea sa;
• a avea acces oricând şi de oriunde la informaţiile din factură.

Ce condiții trebuie îndeplinite pentru primirea facturii prin e-mail?

1. Sunteți titularul de contract, reprezentantul locatarilor dintr-un imobil sau reprezentantul legal desemnat de Asociația de Locatari/ Proprietari sau de societatea comercială în relația contractuală cu Apa Nova București.


2. Dețineți un contract nou sau reactualizat de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă / de canalizare (semnat după iulie 2009). În acest caz, descărcați Actul Adițional aferent categoriei de client din care faceți parte, pe care îl regăsiți anexat acestei pagini, iar după completarea și semnarea lui îl puteți transmite scanat, pe adresa de e-mail relatii.clienti@apanovabucuresti.ro. Ulterior, veți primi în maximum 30 zile, pe adresa de e-mail comunicată, Actul Adițional validat de Apa Nova București.


3. Dețineți un contract semnat înainte de iulie 2009. În acest caz, vă rugăm să ne comunicați rapid dacă au intervenit modificări în datele contractuale față de data semnării.

În cazul în care au intervenit modificări, aveți posibilitatea să ne puneți la dispoziție pe adresa de e-mail relatii.clienti@apanovabucuresti.ro actele necesare reactualizării contractului, în funcție de categoria din care faceți parte (identificați aici actele necesare reactualizării contractului).

Dacă nu au intervenit modificări, iar dumneavoastră ne certificați acest aspect, este suficient să ne transmiteți o copie scanată dupa actul dumneavoastră de identitate alături de adresa de e-mail validă pe care doriți primirea facturii exclusiv în format electronic. Vom realiza rapid contractul, un reprezentant al societății noastre vă va contacta în vederea semnării acestuia.

Toate detaliile referitoare la aceste informaţii sunt disponibile:
• online www.apanovabucuresti.ro
• telefonic (program non-stop) 021 207 77 77 sau la *7777
• la sediul Relaţii Clienţi special amenajat pentru primirea dvs. din str. Aristide Demetriade nr. 2, sector 1.

Echipele noastre sunt pregătite să vă ofere informaţiile referitoare la orice modificări ale serviciilor, ale tarifelor, ale modului de facturare, de încasare sau ale altor condiţii din contract.

Mai multe despre reactualizarea contractului .

  • Did you know that...
  • You can check if you have any hidden leakages by checking your meter at night before going to bed and in the morning when you wake up: if you notice any consumption mismatch, it means the water network leaks.

LiveZilla Live Chat Software