Sensibilizarea bucureştenilor faţă de oraşul în care locuiesc

Sensibilizarea bucureştenilor faţă de oraşul în care locuiesc

De ce iubim Bucureştiul? (2007 - 2009)

Apa Nova Bucureşti a derulat campania "De ce iubim Bucureştiul?". Aceasta a inclus evenimente speciale dedicate bucureştenilor şi a dorit să trezească în locuitorii capitalei un sentiment de apartenenţă la Bucureşti, prin mesaje emoţionale postate în majoritatea locurilor prin care locuitorii capitalei trec în timpul zilei: staţiile de autobuze, metrou, parcuri şi bineînţeles străzi, dar şi cluburi ori cafenele, aducându-le aminte de "Strada unde am pupat-o pe Mimi", "Locul unde băteam mingea cu băieţii" sau "Troleul care mă ducea acasă".

Tu faci Bucureştiul! (2010)

"Tu faci Bucureştiul!" este deviza sub care Apa Nova Bucureşti derulează o amplă campanie de aniversare a 10 ani de existenţă.

Pe tot parcursul lui 2010, în fiecare lună, Apa Nova antrenează bucureşeanul în activităţi care să-l aducă şi mai aproape de acest oraş, uneori iubit, alteori hulit, dar care ne dăruieşte totuşi atâtea momente plăcute.

Această campanie este practic continuarea celei din 2007 "De ce iubim Bucureştiul?", cu acelaşi farmec şi aceelaşi devotament pentru o capitală pe care încă învăţăm să o descoperim.

  • ştiaţi că...
  • Organismul uman este format în proporţie de 70% din apă?

LiveZilla Live Chat Software